recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha Netværks reciver R-N 301
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha Netværks reciver R-N 301

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mlh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-Oktober-2011
Sted: Frederikshavn
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mlh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yamaha Netværks reciver R-N 301
    Sendt: 06-April-2016 kl. 21:50
Hej :-).

Har en netværks reciver yamaha, spændt til med netværkskabel til routeren, men Airplay virker ikke, hverken itunes eller min ipad finder reciveren under airplay ikonet. Håber på hjælp ;-).
Mlh
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2016 kl. 22:22
Hvilken udbyder har du? Jeg havde på et tidspunkt problemer med at der ikke kunne skabes kontakt fra mine enheder på trådløst netværk med min forstærker på kablet netværk. Det var hos Waoo.

Det løste sig ved at jeg satte min egen router til.
Til top
Mlh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-Oktober-2011
Sted: Frederikshavn
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mlh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2016 kl. 22:32
Ok, og tak kan måske være problemet så. Men bærbar finder den, men ikke i airplay....... og heller ikke ipad. man skulle jo kunne spille airplay direkte til yamahaen. Rodet med det længe nu. men har bredbånd nord her 50/50. må ringe og spørge dem. Tak for svar :-).

Redigeret af Mlh - 06-April-2016 kl. 22:33
Mlh
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2016 kl. 23:07
Prøv at slå UPnP fra i routeren. Det kan typisk give problemer med den slags protokoller. Havde selv problemet med min gamle PS3, som ikke ville forbinde til PSN, når det var slået til. Og eftersom stort set ingen enheder bruger det alligevel, så er der ingen grund til at have det aktiveret.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 19:13
Min bærbar kunne også sende via dnla, men ikke via airplay, så det lyder lidt som noget i samme stil. Man du ikke sætte din bærbare til et kabel og se om det løser problemet. Waoo var godt klar over problemet dengang, men havde ikke lige nogen løsning. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu