recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha R-N301 Vtune,av control app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha R-N301 Vtune,av control app

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yamaha R-N301 Vtune,av control app
    Sendt: 23-Oktober-2023 kl. 14:47
En ny forstærker, Yamaha R-N301

Den virker bare ikke med yamaha appen og er i tvivl om vtune virker

Nogen der ved om det kan lade sig gøre at få begge ting til at virke så jeg kan høre radio fra nettet uden at skal bruge min computer  evt hvordan jeg spiller musik fra mobilen, f.eks via tidal



Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2023 kl. 15:29
Puha, det er slemt at have købt et forældet produkt, som producenten har efterladt i støvet.

Yamaha app bliver ikke rigtigt opdateret og mange af de gamle produkter er blevet fjernet.
vTune er der sikkert blevet lukket for som på Marantz systemerne.

Du kan AirPlay til den - hvis din telefon kan det….


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2023 kl. 15:35
Aner ikke om den kan airplay, higher end android mobil

Der er de indgange jeg skal bruge og 2x100 watt i 8 ohm, som faktisk gør en forskel, altså at have masser af power, til en ny pris på kun ca 1900kr gør den det rigtig godt


Redigeret af gasolin - 23-Oktober-2023 kl. 15:36
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2023 kl. 17:04
Ser ud til din receiver er for gammel (release 2014) og "Ikke kompatibel" til at bruge Yamaha "airable.radio"  som erstatning for vTuner:
Mvh. JørgenT
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2023 kl. 17:42
Har samme problem med min yamaha avr. Internetradio virker ikke mere, men der findes vist et fix, der involverer at betale for en eller anden tjeneste. Kan dog ikke huske hvilken. Det er beskrevet i en gammel tråd her på forum. Led selv efter den ;-)

Vedr app. Har du prøvet om Yamaha AV controller virker?

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2023 kl. 17:47
Overskrift 


Yamaha R-N301 Vtune,av control app

Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2023 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Overskrift 


Yamaha R-N301 Vtune,av control app


OK!

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2023 kl. 17:52
ingen ide om hvad jeg skal søge på

Første billede er fra av controller appen


Redigeret af gasolin - 23-Oktober-2023 kl. 17:53
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2023 kl. 18:22
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

En ny forstærker, Yamaha R-N301

Den virker bare ikke med yamaha appen og er i tvivl om vtune virker

Nogen der ved om det kan lade sig gøre at få begge ting til at virke så jeg kan høre radio fra nettet uden at skal bruge min computer  evt hvordan jeg spiller musik fra mobilen, f.eks via tidal
Jeg tjekkede lige min Denon AVR-X4000 hvor jeg købte vTuner til for nogle år siden. Kan se seneste betaling var i august 2021, så ikke underligt det ikke rigtigt virkede mere (kun DR P5)
Så ind på
og betale USD $6 på min vTuner konto, så nu virker den igen i et år. SmileLOL

Kan ikke blive klog på om du kan oprette vTuner konto på tilsvarende vis, eller om Yamaha helt er afskåret for den løsning?
Mvh. JørgenT
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2023 kl. 18:30
Ved ikke om jeg kan få det til at virke, kan jeg ikke er det spil af penge

Som alm forstærker er den dog helt funktionsmæssigt iorden (også lyden), fint nok at der er knapper at trykke på til bassen,diskanten og at man kan sætte start volumen og max volumen (ingen forvrængning,overstyring ved max niveau) dog er der intet der virker pt, ingen airplay,ingen netradio,server,spotify

Har opdateret softwaren
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2023 kl. 18:31
Virker AirPlay ikke?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2023 kl. 18:41
Ved ikke lige hvad jeg skal have installeret for at det virker, men nej det gør det ikke

Har lige fået den i dag så jeg ikke prøvet alt, har dog kun android, ingen apple produkter og ingen apple streamings tjenester
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu