recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouBio via ipad/appletV til TV'et?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouBio via ipad/appletV til TV'et?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: YouBio via ipad/appletV til TV'et?
    Sendt: 17-Januar-2013 kl. 07:56
Hej
Kunne godt tænke mig at prøve det dersens YouBio. Har allerede ViaPlay og prøvet NetFlix.
Jeg har et Panasonic TV og et AppleTV og kan derfor se Viaplay via Panasonic SmartTV og Netflix via mit AppleTV uden de store dikkedarer.
Hvis jeg vil se You Bio og ikke gider købe deres boks har jeg jo en lille udfordring.
 
Spørgsmål: Jeg kan jo se YouBio på min ipad tilsyneladende. Giver det god kvalitet/brugerbart i praksis at se youbio film ved at bruge airplay fra min ipad til mit appleTV. Nogen der ved det?
 
På viaplay fx fik de ikke underteksterne med over
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 08:42
Du kan ikke streame Youbio indhold via Airplay (hverken direkte eller via mirroring).

Se FAQ'en på Facebook:
https://www.facebook.com/youbiodanmark?sk=app_121941684636083
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 09:55
Det kan man godt via spejling.. ihvertfald i betafasen... billedet vendte for mig bare på hovedet Wink




Mvh

René
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 09:56
Man kan kun håbe på, at Apple overvejer at åbne op for en slags "lukket" AppStore for alle VOD udbyder.

Redigeret af zeryus - 17-Januar-2013 kl. 10:12
Til top
skiveall Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2012
Sted: Skive
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skiveall Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 10:12
Hvilket Panasonic tv har du?
Jeg kan tage Youbio på mit VT50
Panasonic TX-P50VT50Y
Iphone 4 - Ipad 2 - Apple Tv
Bose Cinematic GS II
Til top
broholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér broholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 10:49
Hvordan kan du tage Youbio på VT50. Der skulle ikke være lavet app til Panasonic endnu.

Så hvordan ser du det på dit VT50
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 4460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Det kan man godt via spejling.. ihvertfald i betafasen... billedet vendte for mig bare på hovedet Wink

Man kan ikke længere. Hvornår kunne du gøre dette?

Både via direkte Airplay og via spejling får man fejl nu.
Til top
skiveall Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2012
Sted: Skive
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skiveall Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af broholm broholm skrev:

Hvordan kan du tage Youbio på VT50. Der skulle ikke være lavet app til Panasonic endnu.
 
Så hvordan ser du det på dit VT50
 
Sorry, det var viaplay, var vist lidt for hurtig Embarrassed, det er så også kun konen der har brugt det.
Panasonic TX-P50VT50Y
Iphone 4 - Ipad 2 - Apple Tv
Bose Cinematic GS II
Til top
iVinther Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iVinther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 12:05
Oprindeligt skrevet af zeryus zeryus skrev:

Man kan kun håbe på, at Apple overvejer at åbne op for en slags "lukket" AppStore for alle VOD udbyder.

Håber nu mere på en åben App Store på Apple TV. Forhåbentlig åbnes der op med næste Apple TV som måske, måske ikke kommer i marts
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 12:51
Jeg kunne godt lave spejling til ATV3 i går aftes med nyeste version af YouSee-app'en.
 
Den eneste udfordring var rækkefølgen af at vælge spejling. Hvis jeg valgte spejling først, så fik jeg fejl når jeg startede en film. Hvis jeg startede filmen først, så kunne jeg vælge spejling efterfølgende. Dog fik jeg ikke et fuldskærmsbillede, men et billede med rammer hele vejen udenom. Men det fungerede ganske fint.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu