recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee: Nu med 2 viaccess kort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee: Nu med 2 viaccess kort

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Weiglin Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee: Nu med 2 viaccess kort
    Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 08:45

Hejsa

Efter at have været i en del TDC butikker samt andre forretninger der hverken ville eller kunne sælge mig en af de nye HD-bokse med HD besluttede jeg mig for at bestille online.
Det skal jeg siges at jeg i forvejen var abonnement og havde et viaccess kort til Digitalt TV fra yousee.
Derfor var beslutning at leje en af de nye bokse med et HD abonnement. Jeg går ind og bestiller søndag og har den så tirsdag.
Problemet er nu at der i pakken også er et viaccess kort. Så nu har jeg 2. Jeg ønsker kun at benytte det ene da jeg ikke vil betale 2 x kortafgift af 199,- pr. 1 år. Hvorfor fanden tjekker de ikke om man er kunde inden de sender et ny kort ud? Nu er resultatet nok at jeg er oprettet med 2 forskellige kundenumre på 2 forskellige viaccess kort. Det er strengt taget umuligt at komme igennem på tlf. og de svarer ikke på deres kundeservice mails.
Hvad gør man så?

Mvh. Weiglin

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 08:52
Oprindeligt skrevet af Weiglin Weiglin skrev:

Hvad gør man så?

Ringer igen og igen og igen.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1744
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 08:58
...og igen og igen og igen [...]
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af Weiglin Weiglin skrev:

Hejsa

Efter at have været i en del TDC butikker samt andre forretninger der hverken ville eller kunne sælge mig en af de nye HD-bokse med HD besluttede jeg mig for at bestille online.
Det skal jeg siges at jeg i forvejen var abonnement og havde et viaccess kort til Digitalt TV fra yousee.
Derfor var beslutning at leje en af de nye bokse med et HD abonnement. Jeg går ind og bestiller søndag og har den så tirsdag.
Problemet er nu at der i pakken også er et viaccess kort. Så nu har jeg 2. Jeg ønsker kun at benytte det ene da jeg ikke vil betale 2 x kortafgift af 199,- pr. 1 år. Hvorfor fanden tjekker de ikke om man er kunde inden de sender et ny kort ud? Nu er resultatet nok at jeg er oprettet med 2 forskellige kundenumre på 2 forskellige viaccess kort. Det er strengt taget umuligt at komme igennem på tlf. og de svarer ikke på deres kundeservice mails.
Hvad gør man så?

Mvh. Weiglin

Skriv til dem med en forklaring og dine to kundenumre/kortnumrer. Skriv hvilket kort, der skal være aktivt og give dem besked på, atden programpakke du fik i forbindelse med leje af boksen skal tilknyttes f. eks. dit gamlekort. Husk skriv så har du dokumentationen på plads og du får ingen ventetid.

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1744
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 14:02

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Husk skriv så har du dokumentationen på plads og du får ingen ventetid.

Hvad mener du ?

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 14:18
weiglin

Du skulle have lavet en bedre aftale med yousee  hvor du fortalte at du havde et kort og du ville bruge det. Så ville de ikke have sendt et nyt. Det har jeg været igennem 2 gange, det virkede ok.

Ring til service og vent den halve time det tager at komme igennem. Du ved, "du er nr. 14 i køen, vi beklager ventetiden" Man er altid nr. 14 sjovt nok?

Så ordner det sig, YouSee er flinke nok.


Redigeret af Ken_T - 08-Oktober-2008 kl. 14:22
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Husk skriv så har du dokumentationen på plads og du får ingen ventetid.

Hvad mener du ?

Når du har skrevet, kan du jo bare læne dig tilbage og vente. Du har jo gjort, hvad du kunne. Det sidste kort du har fået, er sikkert et "frikort" i ca. 20 dage, hvor du kan se alle kanaler. God fornøjelse.

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1744
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Husk skriv så har du dokumentationen på plads og du får ingen ventetid.

Hvad mener du ?

Når du har skrevet, kan du jo bare læne dig tilbage og vente. Du har jo gjort, hvad du kunne. Det sidste kort du har fået, er sikkert et "frikort" i ca. 20 dage, hvor du kan se alle kanaler. God fornøjelse.

Men så har han jo også ventetid- hvis de da overhovedet skriver tilbage.

Hvis han bruger de 20 dage så er det vel lidt ligesom at accepter man har fået to - og altså derfor også vælge at betale for to kort.

Anyhow. Jeg ville gribe knogle, tage min arbejdsmobil som chefen har givet (og selvfølgelig betaler) og ringe til YouSee og vente den tid det nu tager. Det vel federe at få det klaret nu og her, i stedet for at sidde og kukke efter en svar mail. 



Redigeret af RuneH - 08-Oktober-2008 kl. 14:48
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 14:51

Oprindeligt skrevet af Ken_T Ken_T skrev:

weiglin

Du skulle have lavet en bedre aftale med yousee  hvor du fortalte at du havde et kort og du ville bruge det. Så ville de ikke have sendt et nyt. Det har jeg været igennem 2 gange, det virkede ok.

Ring til service og vent den halve time det tager at komme igennem. Du ved, "du er nr. 14 i køen, vi beklager ventetiden" Man er altid nr. 14 sjovt nok?

Så ordner det sig, YouSee er flinke nok.

Tja - jeg har fra bestilling af hd-vidunderet gjort opmærksom på at jeg havde et kort i forvejen og at jeg ikke skulle have et nyt og de bekræftede via mail (efter 3 ugers ventetid), at jeg ikke ville modtage et nyt. Dagen efter lå der et nyt i min postkasse og nu er det ved at være en uge eller halvanden siden at jeg så skrev til dem at jeg alligevel havde modtaget et nyt og hvad jeg skulle gøre med det - evt aflevere det i en telebutik e.lign, men har ikke fået svar på det endnu. Så det er muligt de er flinke, men de er også underbemandet og drevet af en uduelig ledelse  - mage til lanceringsjusk og uduelig implementering af IT-system, skal man da lede længe efter

Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:


Tja - jeg har fra bestilling af hd-vidunderet gjort opmærksom på at jeg havde et kort i forvejen og at jeg ikke skulle have et nyt og de bekræftede via mail (efter 3 ugers ventetid), at jeg ikke ville modtage et nyt. Dagen efter lå der et nyt i min postkasse og nu er det ved at være en uge eller halvanden siden at jeg så skrev til dem at jeg alligevel havde modtaget et nyt og hvad jeg skulle gøre med det - evt aflevere det i en telebutik e.lign, men har ikke fået svar på det endnu. Så det er muligt de er flinke, men de er også underbemandet og drevet af en uduelig ledelse  - mage til lanceringsjusk og uduelig implementering af IT-system, skal man da lede længe efter



Nå, ok, jeg syntes der fremgik noget andet. Ja, det surt for dig syntes jeg, de roder til tider noget rundt derinde, håber det går i hak for dig.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Husk skriv så har du dokumentationen på plads og du får ingen ventetid.

Hvad mener du ?

Når du har skrevet, kan du jo bare læne dig tilbage og vente. Du har jo gjort, hvad du kunne. Det sidste kort du har fået, er sikkert et "frikort" i ca. 20 dage, hvor du kan se alle kanaler. God fornøjelse.

Men så har han jo også ventetid- hvis de da overhovedet skriver tilbage.

Hvis han bruger de 20 dage så er det vel lidt ligesom at accepter man har fået to - og altså derfor også vælge at betale for to kort.

Anyhow. Jeg ville gribe knogle, tage min arbejdsmobil som chefen har givet (og selvfølgelig betaler) og ringe til YouSee og vente den tid det nu tager. Det vel federe at få det klaret nu og her, i stedet for at sidde og kukke efter en svar mail. 

Det betyder intet, hvilken telefon du bruger. Opkald til YouSee er gratis.

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Macbom Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 239
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Oprindeligt skrevet af Ken_T Ken_T skrev:

weiglinDu skulle have lavet en
bedre aftale med yousee  hvor du fortalte at du havde et kort og du ville
bruge det. Så ville de ikke have sendt et nyt. Det har jeg været igennem 2
gange, det virkede ok.Ring til service og vent den halve time det tager at
komme igennem. Du ved, "du er nr. 14 i køen, vi beklager ventetiden"
Man er altid nr. 14 sjovt nok? Så ordner det sig, YouSee er flinke
nok.


Tja - jeg har fra bestilling af hd-vidunderet gjort opmærksom på at jeg
havde et kort i forvejen og at jeg ikke skulle have et nyt og de bekræftede
via mail (efter 3 ugers ventetid), at jeg ikke ville modtage et nyt. Dagen
efter lå der et nyt i min postkasse og nu er det ved at være en uge eller
halvanden siden at jeg så skrev til dem at jeg alligevel havde modtaget et
nyt og hvad jeg skulle gøre med det - evt aflevere det i en telebutik
e.lign, men har ikke fået svar på det endnu. Så det er muligt de er flinke,
men de er også underbemandet og drevet af en uduelig ledelse  -
mage til lanceringsjusk og uduelig implementering af IT-system, skal
man da lede længe efter



Jeg er ret sikre på at de fleste af Yousee's egne medarbejdere er MEGET
trætte af et nyt IT system som ikke virker, og det inkluderer ledelsen, så
at kalde dem uduelige er måske lige over stregen, med mindre du
selvfølgelig aldrig selv laver fejl, så er det helt i orden at kaste med sten


Alle de fejl der har været i forbindelse med oplægning til nyt IT system og
launch er man opmærksomme på, og man arbejder knald hårdt på at
udbedre dem til mindst mulig gene for kunderne. Giv dem nu en chance,
det er pisse irriterende for os kunder (jeg har også lige mistet mine
kanaler,) men come on det er jo ikke livstruende for nogen at vente.

Gem det ekstra kort og lad være med at tage det i brug, så er jeg 100 %
sikker på at du ikke får nogen problemer med at returnere det, når IT
systemerne er oppe og køre igen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu