Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Weiglin
Bruger
Oprettet: 06-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
|
Emne: Yousee: Nu med 2 viaccess kort Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 08:45 |
Hejsa
Efter at have været i en del TDC butikker samt andre forretninger der hverken ville eller kunne sælge mig en af de nye HD-bokse med HD besluttede jeg mig for at bestille online. Det skal jeg siges at jeg i forvejen var abonnement og havde et viaccess kort til Digitalt TV fra yousee. Derfor var beslutning at leje en af de nye bokse med et HD abonnement. Jeg går ind og bestiller søndag og har den så tirsdag. Problemet er nu at der i pakken også er et viaccess kort. Så nu har jeg 2. Jeg ønsker kun at benytte det ene da jeg ikke vil betale 2 x kortafgift af 199,- pr. 1 år. Hvorfor fanden tjekker de ikke om man er kunde inden de sender et ny kort ud? Nu er resultatet nok at jeg er oprettet med 2 forskellige kundenumre på 2 forskellige viaccess kort. Det er strengt taget umuligt at komme igennem på tlf. og de svarer ikke på deres kundeservice mails. Hvad gør man så?
Mvh. Weiglin
|
|
fltk
Platin medlem
Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
|
Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 08:52 |
Weiglin skrev:
Hvad gør man så?
|
Ringer igen og igen og igen.
Flemming
|
Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
|
RuneH
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1744
|
Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 08:58 |
...og igen og igen og igen [...]
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
|
Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 09:05 |
Weiglin skrev:
Hejsa
Efter at have været i en del TDC butikker samt andre forretninger der hverken ville eller kunne sælge mig en af de nye HD-bokse med HD besluttede jeg mig for at bestille online. Det skal jeg siges at jeg i forvejen var abonnement og havde et viaccess kort til Digitalt TV fra yousee. Derfor var beslutning at leje en af de nye bokse med et HD abonnement. Jeg går ind og bestiller søndag og har den så tirsdag. Problemet er nu at der i pakken også er et viaccess kort. Så nu har jeg 2. Jeg ønsker kun at benytte det ene da jeg ikke vil betale 2 x kortafgift af 199,- pr. 1 år. Hvorfor fanden tjekker de ikke om man er kunde inden de sender et ny kort ud? Nu er resultatet nok at jeg er oprettet med 2 forskellige kundenumre på 2 forskellige viaccess kort. Det er strengt taget umuligt at komme igennem på tlf. og de svarer ikke på deres kundeservice mails. Hvad gør man så?
Mvh. Weiglin
|
Skriv til dem med en forklaring og dine to kundenumre/kortnumrer. Skriv hvilket kort, der skal være aktivt og give dem besked på, atden programpakke du fik i forbindelse med leje af boksen skal tilknyttes f. eks. dit gamlekort. Husk skriv så har du dokumentationen på plads og du får ingen ventetid.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|
RuneH
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1744
|
Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 14:02 |
joern.loenborg skrev:
Husk skriv så har du dokumentationen på plads og du får ingen ventetid. |
Hvad mener du ?
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
Ken_T
Guld medlem
Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
|
Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 14:18 |
weiglin Du skulle have lavet en bedre aftale med yousee hvor du fortalte at du havde et kort og du ville bruge det. Så ville de ikke have sendt et nyt. Det har jeg været igennem 2 gange, det virkede ok. Ring til service og vent den halve time det tager at komme igennem. Du ved, "du er nr. 14 i køen, vi beklager ventetiden" Man er altid nr. 14 sjovt nok? Så ordner det sig, YouSee er flinke nok.
Redigeret af Ken_T - 08-Oktober-2008 kl. 14:22
|
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
|
Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 14:37 |
RuneH skrev:
joern.loenborg skrev:
Husk skriv så har du dokumentationen på plads og du får ingen ventetid. |
Hvad mener du ?
|
Når du har skrevet, kan du jo bare læne dig tilbage og vente. Du har jo gjort, hvad du kunne. Det sidste kort du har fået, er sikkert et "frikort" i ca. 20 dage, hvor du kan se alle kanaler. God fornøjelse.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|
RuneH
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1744
|
Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 14:45 |
joern.loenborg skrev:
RuneH skrev:
joern.loenborg skrev:
Husk skriv så har du dokumentationen på plads og du får ingen ventetid. |
Hvad mener du ?
|
Når du har skrevet, kan du jo bare læne dig tilbage og vente. Du har jo gjort, hvad du kunne. Det sidste kort du har fået, er sikkert et "frikort" i ca. 20 dage, hvor du kan se alle kanaler. God fornøjelse.
|
Men så har han jo også ventetid- hvis de da overhovedet skriver tilbage.
Hvis han bruger de 20 dage så er det vel lidt ligesom at accepter man har fået to - og altså derfor også vælge at betale for to kort.
Anyhow. Jeg ville gribe knogle, tage min arbejdsmobil som chefen har givet (og selvfølgelig betaler) og ringe til YouSee og vente den tid det nu tager. Det vel federe at få det klaret nu og her, i stedet for at sidde og kukke efter en svar mail.
Redigeret af RuneH - 08-Oktober-2008 kl. 14:48
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
kennethbrdk
Guld medlem
Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
|
Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 14:51 |
Ken_T skrev:
weiglin
Du skulle have lavet en bedre aftale med yousee hvor du fortalte at du havde et kort og du ville bruge det. Så ville de ikke have sendt et nyt. Det har jeg været igennem 2 gange, det virkede ok.
Ring til service og vent den halve time det tager at komme igennem. Du ved, "du er nr. 14 i køen, vi beklager ventetiden" Man er altid nr. 14 sjovt nok?
Så ordner det sig, YouSee er flinke nok.
|
Tja - jeg har fra bestilling af hd-vidunderet gjort opmærksom på at jeg havde et kort i forvejen og at jeg ikke skulle have et nyt og de bekræftede via mail (efter 3 ugers ventetid), at jeg ikke ville modtage et nyt. Dagen efter lå der et nyt i min postkasse og nu er det ved at være en uge eller halvanden siden at jeg så skrev til dem at jeg alligevel havde modtaget et nyt og hvad jeg skulle gøre med det - evt aflevere det i en telebutik e.lign, men har ikke fået svar på det endnu. Så det er muligt de er flinke, men de er også underbemandet og drevet af en uduelig ledelse - mage til lanceringsjusk og uduelig implementering af IT-system, skal man da lede længe efter
|
|
Ken_T
Guld medlem
Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
|
Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 14:57 |
kennethbrdk skrev:
Tja - jeg har fra bestilling af hd-vidunderet gjort opmærksom på at jeg havde et kort i forvejen og at jeg ikke skulle have et nyt og de bekræftede via mail (efter 3 ugers ventetid), at jeg ikke ville modtage et nyt. Dagen efter lå der et nyt i min postkasse og nu er det ved at være en uge eller halvanden siden at jeg så skrev til dem at jeg alligevel havde modtaget et nyt og hvad jeg skulle gøre med det - evt aflevere det i en telebutik e.lign, men har ikke fået svar på det endnu. Så det er muligt de er flinke, men de er også underbemandet og drevet af en uduelig ledelse - mage til lanceringsjusk og uduelig implementering af IT-system, skal man da lede længe efter |
Nå, ok, jeg syntes der fremgik noget andet. Ja, det surt for dig syntes jeg, de roder til tider noget rundt derinde, håber det går i hak for dig.
|
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
|
Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 15:00 |
RuneH skrev:
joern.loenborg skrev:
RuneH skrev:
joern.loenborg skrev:
Husk skriv så har du dokumentationen på plads og du får ingen ventetid. |
Hvad mener du ?
|
Når du har skrevet, kan du jo bare læne dig tilbage og vente. Du har jo gjort, hvad du kunne. Det sidste kort du har fået, er sikkert et "frikort" i ca. 20 dage, hvor du kan se alle kanaler. God fornøjelse.
|
Men så har han jo også ventetid- hvis de da overhovedet skriver tilbage.
Hvis han bruger de 20 dage så er det vel lidt ligesom at accepter man har fået to - og altså derfor også vælge at betale for to kort.
Anyhow. Jeg ville gribe knogle, tage min arbejdsmobil som chefen har givet (og selvfølgelig betaler) og ringe til YouSee og vente den tid det nu tager. Det vel federe at få det klaret nu og her, i stedet for at sidde og kukke efter en svar mail.
|
Det betyder intet, hvilken telefon du bruger. Opkald til YouSee er gratis.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|
Macbom
Bruger
Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 239
|
Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 15:11 |
Jeg er ret sikre på at de fleste af Yousee's egne medarbejdere er MEGET
trætte af et nyt IT system som ikke virker, og det inkluderer ledelsen, så
at kalde dem uduelige er måske lige over stregen, med mindre du
selvfølgelig aldrig selv laver fejl, så er det helt i orden at kaste med sten
Alle de fejl der har været i forbindelse med oplægning til nyt IT system og
launch er man opmærksomme på, og man arbejder knald hårdt på at
udbedre dem til mindst mulig gene for kunderne. Giv dem nu en chance,
det er pisse irriterende for os kunder (jeg har også lige mistet mine
kanaler,) men come on det er jo ikke livstruende for nogen at vente.
Gem det ekstra kort og lad være med at tage det i brug, så er jeg 100 %
sikker på at du ikke får nogen problemer med at returnere det, når IT
systemerne er oppe og køre igen.
|
|