recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Samsung boks kan ikke optage
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Samsung boks kan ikke optage

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
dr.ralph Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2006
Sted: Kbh Ø
Status: Offline
Point: 243
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr.ralph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 22:16
Bedste råd til Jer alle istedet for utallige "Gendan til fabriksindstillingerne' eller 'Formater harddisken' er dette råd:

SLUK YOUSEE HDD BOKSEN HVER NAT/MORGEN BAGPÅ I 30 SEKUNDER - HUSK BAGPÅ HVER NAT/MORGEN !

Dette løser 99% af alle Jeres problemer - JA! det er grotesk, at dette er den bedste og mest optimale løsning lige nu, men jeg garanterer, at 99% af alle Jeres optage/remote/sløv maskine problemer løses ved dette trick.




Redigeret af dr.ralph - 18-Februar-2012 kl. 22:17
Mvh
Dr.Ralph
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 22:57
Jeg må også slukke min hver nat.      Jeg har købt en billig fjernbetjening fra Harald Nyborg til at klare opgaven.

Boksen virker noget bedre hvis den slukkes tit
Til top
tand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 09:52
Fjernbetjeningen kan vel ikke ta`strømmen fra din box.?
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 13:05
mvh Christian
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 13:06

Mon ik han mener til strømmen på vægen..

Kan da lige give mine gode råd til en mandags box som min.

Jeg slukker også for boxen hver morgen  og har  gjort  det i et års tid , jeg  bruger et tænd/sluk ur så jeg ik skal huske det – det gør at den stort set ikke fryser mere. Sletter ik optagelser når den optager/afspiller. Boxen  har også det problem med hak i HD optagelser, der har det hjulpet en del at jeg har sat den på stereo og ik surround …

 

 

Nils

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 14:43
Jo jeg tager strømmen ( 230 volt )   med det sæt fra HN
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 14:52
Clint DC3 kan også tage programkort, hvis det absolut SKAL være billigboks, ellers er der tillige  Maximum C- 505 CX CI+ PVR, som også kan tage programkort.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 15:10
YouSee boksen er (desværre) det bedste på markedet indtil videre, da den har to tunere. Det kan altså hurtigt blive mere bøvlet, at skulle optage og se et andet program samtidig via en boks med kun en tuner.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 10:21
Jeg forstår ikke helt, at det er grotesk (som nogle nævner), at man slukker boksen, når den ikke er i brug ?
I min verden er det da en meget logisk og fornuftig ting, at slukke de elektroniske ting der ikke er i brug !
For det første så sparer man en del i strøm (YS-boksen bruger jo 21w i standby)
For det andet så vil boksen nok holde det længere, da den dagligt får nogle pauser, hvor elektronikken kan hvile sig. 
Så alt i alt en win-win situation. Wink
 
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Jeg forstår ikke helt, at det er grotesk (som nogle nævner), at man slukker boksen, når den ikke er i brug ?
I min verden er det da en meget logisk og fornuftig ting, at slukke de elektroniske ting der ikke er i brug !
For det første så sparer man en del i strøm (YS-boksen bruger jo 21w i standby)
For det andet så vil boksen nok holde det længere, da den dagligt får nogle pauser, hvor elektronikken kan hvile sig. 
Så alt i alt en win-win situation. Wink
 
På nær at man er tvunget til at vente 3-4min på at den er startet op, og derefter endnu 10min, hvis man skal bruge nogle af de services som kræver netforbindelseCry
Mvh Jesper
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brr_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 12:52
Så hyler jeg også i koret over dem, hvis boks ikke længere kan optage (opr. udgave med 160 GB).

Optager altid via guiden - såvel serier som enkeltoptagelser. Alt markeres fint med gule prikker, men der havner ikke noget på harddisken.
Og harddisken er ikke fuld....
Og boksen slukkes flere gange om ugen.

Formaterer ligeledes helst ikke harddisken, da der ligger mange ting, som sønnen mener har gemmeværdi....
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu