recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee snyd og bedrag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee snyd og bedrag

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 15:03
Oprindeligt skrevet af cambridge cambridge skrev:

[

Der er kun en der er fejlagtigt infomeret - og det er DIG, hvis du havde søgt efter de rigtige oplysninger ville du nok skamme dig lidt for følgende er oplyst på Yousee's hjemmeside (kundeservice):

Hvilke HD-kanaler kan jeg købe?

Hvis du har Fuldpakken følger

  • Kanal 5 HD
  • TV 2 Sport HD

med uden ekstra beregning. Med Mellempakken er det kun Kanal 5 HD.

Hvis du har Fuldpakken, kan du desuden få HD-pakken, som indeholder

  • Discovery HD
  • National Geographic Channel HD
  • Eurosport HD

Hvad med TV2 Film HD? er den ikke med?

mvh Christian
Til top
Hvedstrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af cambridge cambridge skrev:

Oprindeligt skrevet af madass32 madass32 skrev:

har mellem pakken og har købt den nye samsung boks og har selvfølgelig købt og bundet mig til HD pakken for at få rabatten og det er kørt perfekt indtil i dag.

nu er mine HD kanaler så slukket for, fordi de er lagt op på fuld-pakken. yousee's kundeservice var udvidende indtil i dag.

så nu har jeg 2 muligheder.

opgradere til fuldpakken får at få HD

eller betale for HD pakken indtil udløbs datoen. og ikke se det jeg betaler for.

i mine øjne er det bondefangeri. man kan da ikke sælge noget og så ikke ude servicen med mindre man betaler ekstra. undskyld jeg siger det, men hold kæft en flok røvhuller.

Der er kun en der er fejlagtigt infomeret - og det er DIG, hvis du havde søgt efter de rigtige oplysninger ville du nok skamme dig lidt for følgende er oplyst på Yousee's hjemmeside (kundeservice):

Hvilke HD-kanaler kan jeg købe?

Hvis du har Fuldpakken følger

  • Kanal 5 HD
  • TV 2 Sport HD

med uden ekstra beregning. Med Mellempakken er det kun Kanal 5 HD.

Hvis du har Fuldpakken, kan du desuden få HD-pakken, som indeholder

  • Discovery HD
  • National Geographic Channel HD
  • Eurosport HD



Hej Cambridge

Har du overhovedet læst tråden igennem, og ved du hvornår den er fra? Debatten går jo bla. på at de oplysninger fra Yousee's hjemmeside som du linker til ikke var tilgængelige i starten af 2008.
Mvh

Hvedstrup
Til top
cambridge Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af Hvedstrup Hvedstrup skrev:

Oprindeligt skrevet af cambridge cambridge skrev:

Oprindeligt skrevet af madass32 madass32 skrev:

har mellem pakken og har købt den nye samsung boks og har selvfølgelig købt og bundet mig til HD pakken for at få rabatten og det er kørt perfekt indtil i dag.

nu er mine HD kanaler så slukket for, fordi de er lagt op på fuld-pakken. yousee's kundeservice var udvidende indtil i dag.

så nu har jeg 2 muligheder.

opgradere til fuldpakken får at få HD

eller betale for HD pakken indtil udløbs datoen. og ikke se det jeg betaler for.

i mine øjne er det bondefangeri. man kan da ikke sælge noget og så ikke ude servicen med mindre man betaler ekstra. undskyld jeg siger det, men hold kæft en flok røvhuller.

Der er kun en der er fejlagtigt infomeret - og det er DIG, hvis du havde søgt efter de rigtige oplysninger ville du nok skamme dig lidt for følgende er oplyst på Yousee's hjemmeside (kundeservice):

Hvilke HD-kanaler kan jeg købe?

Hvis du har Fuldpakken følger

  • Kanal 5 HD
  • TV 2 Sport HD

med uden ekstra beregning. Med Mellempakken er det kun Kanal 5 HD.

Hvis du har Fuldpakken, kan du desuden få HD-pakken, som indeholder

  • Discovery HD
  • National Geographic Channel HD
  • Eurosport HD




Hej Cambridge

Har du overhovedet læst tråden igennem, og ved du hvornår den er fra? Debatten går jo bla. på at de oplysninger fra Yousee's hjemmeside som du linker til ikke var tilgængelige i starten af 2008.

Jo jeg har fulgt med og disse oplysninger på hjemmesiden har været der i hele 2008, jeg kan meddele dig, at jeg købte min box i februar måned 2008 og der stod disse oplysninger på hjemmesiden - endvidere bliver det oplyst at det fulde udbytte ifb med Samsung boksen er hvis man har fuldpakken, så der er ikke noget at klandre mig (eller Yousee) for, når man ikke søger oplysninger, får man heller ikke det rigtige svar.



Redigeret af cambridge - 06-Januar-2009 kl. 16:46
Phillips 37" LCD - Denon AVR 2808 - Dali Concept - Kiss DP 600
Til top
cambridge Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Oprindeligt skrevet af cambridge cambridge skrev:

[

Der er kun en der er fejlagtigt infomeret - og det er DIG, hvis du havde søgt efter de rigtige oplysninger ville du nok skamme dig lidt for følgende er oplyst på Yousee's hjemmeside (kundeservice):

Hvilke HD-kanaler kan jeg købe?

Hvis du har Fuldpakken følger

  • Kanal 5 HD
  • TV 2 Sport HD

med uden ekstra beregning. Med Mellempakken er det kun Kanal 5 HD.

Hvis du har Fuldpakken, kan du desuden få HD-pakken, som indeholder

  • Discovery HD
  • National Geographic Channel HD
  • Eurosport HD

Hvad med TV2 Film HD? er den ikke med?

TV2 film HD er  i HD pakken, men den er bare ikke taget med fordi oplysningerne ikke er opdateret - ligesom BBC HD og MTV HD, som også er nytilkomne kanaler i HD pakken

Phillips 37" LCD - Denon AVR 2808 - Dali Concept - Kiss DP 600
Til top
spacefractal Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 16:44

Det kan jo kun tyde på at You See's informationen kunne have gjort bedre og nemmere, da der godt kan komme misforstårrelse, som jo ikke burde ske....

Hvis man ikke får betingelser at vide fra sælger, så har de lavet en fejl, men hvem skyld det er, der tror jeg bare at jeg ikke vil blande mig i.

Der har ihvert fald været misforstårrelse her.

 

Til top
Hvedstrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 16:46
Jeg klandre dig ikke, men synes du udtaler dig voldsomt. Jeg holder stadig på at de oplysninger ikke var der i januar 08, da jeg søgte på hjemmesiden, ringede til teknisk support, samt fik råd i butikken.

Alt andet lige må man gå ud fra at Yousee selv ved hvad der kan lade sig gøre.

Ydermere så virkede min løsning med mellempakke + hdpakke kombo perfekt i 2-3 måneder indtil Yousee flyttede rundt på kanalerne.

 
Mvh

Hvedstrup
Til top
cambridge Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af spacefractal spacefractal skrev:

Det kan jo kun tyde på at You See's informationen kunne have gjort bedre og nemmere, da der godt kan komme misforstårrelse, som jo ikke burde ske....

Hvis man ikke får betingelser at vide fra sælger, så har de lavet en fejl, men hvem skyld det er, der tror jeg bare at jeg ikke vil blande mig i.

Der har ihvert fald været misforstårrelse her.

Hvem er du mener der har misforstået, der kan vel ikke være tale om misforståelse, når oplysningerne er entydige og IKKE er til at misforstå....Jeg har lige hentet disse oplysninger, og kan du misfortå hvilken pakke du skal have for at få HD pakken?

 

Phillips 37" LCD - Denon AVR 2808 - Dali Concept - Kiss DP 600
Til top
cambridge Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 16:51

Oprindeligt skrevet af Hvedstrup Hvedstrup skrev:

Jeg klandre dig ikke, men synes du udtaler dig voldsomt. Jeg holder stadig på at de oplysninger ikke var der i januar 08, da jeg søgte på hjemmesiden, ringede til teknisk support, samt fik råd i butikken.

Alt andet lige må man gå ud fra at Yousee selv ved hvad der kan lade sig gøre.

Ydermere så virkede min løsning med mellempakke + hdpakke kombo perfekt i 2-3 måneder indtil Yousee flyttede rundt på kanalerne.

 

Jamen. Boksen blev først sat til salg sidst i Januar 2008`?????????

Phillips 37" LCD - Denon AVR 2808 - Dali Concept - Kiss DP 600
Til top
Hvedstrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af cambridge cambridge skrev:

Oprindeligt skrevet af Hvedstrup Hvedstrup skrev:

Jeg klandre dig ikke, men synes du udtaler dig voldsomt. Jeg holder stadig på at de oplysninger ikke var der i januar 08, da jeg søgte på hjemmesiden, ringede til teknisk support, samt fik råd i butikken.

Alt andet lige må man gå ud fra at Yousee selv ved hvad der kan lade sig gøre.

Ydermere så virkede min løsning med mellempakke + hdpakke kombo perfekt i 2-3 måneder indtil Yousee flyttede rundt på kanalerne.

 

Jamen. Boksen blev først sat til salg sidst i Januar 2008`?????????



Det er så min fejl. Kan ikke huske om jeg fik boxen i januar eller februar.
Mvh

Hvedstrup
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 19:41

denne post er snart et år gammel..

Er der stadig nogle der har et ligende problem eller mundhugges i nu bare ?

Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

denne post er snart et år gammel..

Er der stadig nogle der har et ligende problem eller mundhugges i nu bare ?

Grunden til at tråden her genopstod, er nedenstående indlæg i i en helt andren tråd om support og ja det må kaldes mundhuggeri eller det der ligner:

Sendt: 06-Januar-2009 kl. 10:33 | IP-adresse registreret Rapportér denne besked til moderator Svar med citat af: Hvedstrup

Jeg er personligt ved at være godt træt af joern.loenborgs konstante forsvar af Yousee, og jeg kan sagtens forstå folks gisninger om at han arbejder for yousee (hvilket jeg personligt ikke aner om han gør).

Se f.eks. joern.loenborgs svar på mit indlæg i denne ældre tråd, og læg samtidig mærke på at han ikke svarer på mit efterfølgende indlæg, da han er gal på den.

Der hersker ingen tvivl om at folk nogen gange selv er skyld i de problemer  de har med Yousee, men jeg tror ikke på at alle de negative indlæg fra mange brugere af bla. dette site er en sammensværgelse mod Yousee.
__________________
Mvh

Hvedstrup

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af cambridge cambridge skrev:

Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Oprindeligt skrevet af cambridge cambridge skrev:

[

Der er kun en der er fejlagtigt infomeret - og det er DIG, hvis du havde søgt efter de rigtige oplysninger ville du nok skamme dig lidt for følgende er oplyst på Yousee's hjemmeside (kundeservice):

Hvilke HD-kanaler kan jeg købe?

Hvis du har Fuldpakken følger

  • Kanal 5 HD
  • TV 2 Sport HD

med uden ekstra beregning. Med Mellempakken er det kun Kanal 5 HD.

Hvis du har Fuldpakken, kan du desuden få HD-pakken, som indeholder

  • Discovery HD
  • National Geographic Channel HD
  • Eurosport HD

Hvad med TV2 Film HD? er den ikke med?

TV2 film HD er  i HD pakken, men den er bare ikke taget med fordi oplysningerne ikke er opdateret - ligesom BBC HD og MTV HD, som også er nytilkomne kanaler i HD pakken

Hej Cambridge

Jeg ironiserede blot over at den side som du jo lige har fundet frem, ikke længere er korrekt. Det bliver den jo nok igen engang, men nu går diskussionen jo på hvad der stod på hjemmesiden tidligere, det var måske heller ikke korrekt dengang

mvh Christian
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu