recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee snyd og bedrag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee snyd og bedrag

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked Baglæns sortering
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2008 kl. 18:42

Endnu en gammel henvisning til din vrede:

http://yousee.dk/privat/nyheder/publish.php?id=15428

Selvfølgelig er der INGEN, der bør sælge en HD-pakke, der kun er i Fuldpakken, hvis han/hun var vidende om, at kunden "kun" havde Mellempakken. Sælgeren bør efter min mening sikre sig, at kunden har Fuldpakken.



Redigeret af joern.loenborg - 13-Marts-2008 kl. 19:37
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8557
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2008 kl. 18:21
Kanal 5 HD ligger faktisk også i Mellempakken.

Alt dette som Jørn også siger har været i både trykt materiale og på internettet siden lanceringen

http://yousee.dk/element.php?dogtag=ktv_priv_tv_eksi_hdi
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2008 kl. 17:56
Oprindeligt skrevet af madass32 madass32 skrev:

har mellem pakken og har købt den nye samsung boks og har selvfølgelig købt og bundet mig til HD pakken for at få rabatten og det er kørt perfekt indtil i dag.

nu er mine HD kanaler så slukket for, fordi de er lagt op på fuld-pakken. yousee's kundeservice var udvidende indtil i dag.

så nu har jeg 2 muligheder.

opgradere til fuldpakken får at få HD

eller betale for HD pakken indtil udløbs datoen. og ikke se det jeg betaler for.

i mine øjne er det bondefangeri. man kan da ikke sælge noget og så ikke ude servicen med mindre man betaler ekstra. undskyld jeg siger det, men hold kæft en flok røvhuller.

Ikke forstået.
Du skriver, at du har købt HD-pakken. Den består af Discovery HD og NATG HD.
TV2 Sport HD og Kanal 5 HD har hele tiden ligget i Fuldpakken.
Du må så stadig have de to førstnævnte programmer.
Når du har haft TV2 Sport HD og Kanal 5 HD hænger det sammen med, at man gratis får næsten alle programmer i de første ca. tre uger.

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
madass32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2008
Status: Offline
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2008 kl. 17:47

har mellem pakken og har købt den nye samsung boks og har selvfølgelig købt og bundet mig til HD pakken for at få rabatten og det er kørt perfekt indtil i dag.

nu er mine HD kanaler så slukket for, fordi de er lagt op på fuld-pakken. yousee's kundeservice var udvidende indtil i dag.

så nu har jeg 2 muligheder.

opgradere til fuldpakken får at få HD

eller betale for HD pakken indtil udløbs datoen. og ikke se det jeg betaler for.

i mine øjne er det bondefangeri. man kan da ikke sælge noget og så ikke ude servicen med mindre man betaler ekstra. undskyld jeg siger det, men hold kæft en flok røvhuller.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu