recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee stinker!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee stinker!!

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2011 kl. 00:33
@dielseldk
Fejlen løses i 2012.... sådan ca. Jep, det er en alletiders driftsinfo. ;-)

Problemerne har kun været der de sidste par dage, og driftsstatus på problemet er oprettet af YouSee i dag.

Kender ikke aftalen med YouSee i detaljer. Info må ligge hos grundejerforeningen, som ikke kan træffes før efter nytår eller selvfølgelig hos YouSee, som jeg snart håber at høre noget fra. Men igen - jeg tror ikke på, at aben i sådan en situation kan ligge andre steder end hos YouSee.
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 22:58
Synes egentligt at driftinfoen beskriver fejlen meget godt, noget kunne tyde på de har haft en teknikker ude at kigge og konstatere problemet, de har nok modtaget klager tidligere ved omlægningen.
Hvis man som lejer/ejer i foreningen kendte til aftalen med yousee vil man også vide hvor aben ligger.
Dato på ombygning har måske været lidt længe på vej, ved ikke hvornår driftinfo er opdateret, men at man ikke bare kan gå i gang med at skifte alle kabler i en hel installation fra den ene dag til den anden er vel forståligt nok.  

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 22:53
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
 og ja min modtager fungerer fint, da jeg ikke forlanger mere af den end et den kan, og det er at kunne optage og afspille.


Det kan anbefales, at få efterset din STB da den har langt flere funktioner end som beskrevet.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 19:33
Tak joern.loenborg. Har endnu ikke styr på alle detaljer i aftalen ml. grundejerforeningen og YouSee, men det må hænge sådan sammen, som du beskriver. Andet ville også være underligt. Mærkeligt, hvis noget ansvar for anlæggets drift skulle lægge hos grundejerforeningen. Særligt, hvis det er fejl der opstår efter en kanalomlægning.

Og jo, som det fremgår i min første post er jeg sur over sådan en driftsmeddelelse fra YouSee. Ud fra dette er overskriften stadig berettiget. Jeg har nu skrevet til YouSee support. Bedre dokumentation, hvis der skulle blive noget med krav om tilbagebetaling af abonnement eller lignende.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Skalle: Husk lige en vigtig regel på Recordere.

"Radiomanden" har altid ret, og han har altid en tendens til at holde med Yousee. Han er bla. en af de eneste kunder hos Yousee der har fået leveret og altid har haft en 100% fejlfri box. Han er måske en af deres bedste kunder.. .

Måske der står Yousee på lønchecken også? 
PLAT!

Meget..

Men jeg syntes heller ikke det er fair at hagle en bruger ned, fordi han venligst beklager sig om en noget spøjs drifstatus på Yousee DK. 
Det skal trods alt nok ses i sammenhæng med trådens navn og den manglende sikkerhed omkring om, det nu også er YouSee's fejl.


Det skal så også ses i sammenhængende af den meget VAGE driftmelding Yousee kommer med. De gør da heller ikke opmærksom på fejlen ikke er hos dem. Man skriver ikke "Det bliver løst i 2012 sådan ca." altså så vil man da kun ha sure kunder. Og det er hvad trådstarter er. Kunde i deres butik uanset, hvem der opkræver beløbet.
Ting kan siges/skrives på mange måder, uden det gi'r støj på kanalen. Hvis jeg personligt oplevede det samme, ville jeg omgående ringe til support på YouSee, men bestemt i en ordentlig tone. Ikke som i trådens overskrift.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Skalle: Husk lige en vigtig regel på Recordere.

"Radiomanden" har altid ret, og han har altid en tendens til at holde med Yousee. Han er bla. en af de eneste kunder hos Yousee der har fået leveret og altid har haft en 100% fejlfri box. Han er måske en af deres bedste kunder.. .

Måske der står Yousee på lønchecken også? 
PLAT!

Meget..

Men jeg syntes heller ikke det er fair at hagle en bruger ned, fordi han venligst beklager sig om en noget spøjs drifstatus på Yousee DK. 
Det skal trods alt nok ses i sammenhæng med trådens navn og den manglende sikkerhed omkring om, det nu også er YouSee's fejl.


Det skal så også ses i sammenhængende af den meget VAGE driftmelding Yousee kommer med. De gør da heller ikke opmærksom på fejlen ikke er hos dem. Man skriver ikke "Det bliver løst i 2012 sådan ca." altså så vil man da kun ha sure kunder. Og det er hvad trådstarter er. Kunde i deres butik uanset, hvem der opkræver beløbet.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Skalle: Husk lige en vigtig regel på Recordere.

"Radiomanden" har altid ret, og han har altid en tendens til at holde med Yousee. Han er bla. en af de eneste kunder hos Yousee der har fået leveret og altid har haft en 100% fejlfri box. Han er måske en af deres bedste kunder.. .

Måske der står Yousee på lønchecken også? 
PLAT!

Meget..

Men jeg syntes heller ikke det er fair at hagle en bruger ned, fordi han venligst beklager sig om en noget spøjs drifstatus på Yousee DK. 
Det skal trods alt nok ses i sammenhæng med trådens navn og den manglende sikkerhed omkring om, det nu også er YouSee's fejl.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Jeg er individuel kunde. Privatbolig, men med krav om tilslutning til "fællesantenne" (som nu er blevet kabeltv/YouSee). Paraboler og udendørs antenner er forbudt i grundejerforeningen.

Nej, du er ikke det, der forståes som individuel kunde. Hovedkunden er grundejerforeningen, men så kan du vælge pakker og betale direkte til YouSee. Jeg bor i en ejerlejlighed og afregner til YouSee, men det overordnede kundeforhold er en aftale indgået mellem ejerforeningen og YouSee. Vi må heller ikke opsætte paraboler (godt det samme). Ejerforeningen har indgået en serviceaftale med YouSee om vedligeholdelse/fornyelse af det interne net i ejendommene. Betaling for serviceaftalen er indregnet i de betalingen, den enkelte foretager til YouSee.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Skalle: Husk lige en vigtig regel på Recordere.

"Radiomanden" har altid ret, og han har altid en tendens til at holde med Yousee. Han er bla. en af de eneste kunder hos Yousee der har fået leveret og altid har haft en 100% fejlfri box. Han er måske en af deres bedste kunder.. .

Måske der står Yousee på lønchecken også? 
PLAT!

Meget..

Men jeg syntes heller ikke det er fair at hagle en bruger ned, fordi han venligst beklager sig om en noget spøjs drifstatus på Yousee DK. 
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 18:57
Jeg er individuel kunde. Privatbolig, men med krav om tilslutning til "fællesantenne" (som nu er blevet kabeltv/YouSee). Paraboler og udendørs antenner er forbudt i grundejerforeningen.

Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Skalle: Husk lige en vigtig regel på Recordere.

"Radiomanden" har altid ret, og han har altid en tendens til at holde med Yousee. Han er bla. en af de eneste kunder hos Yousee der har fået leveret og altid har haft en 100% fejlfri box. Han er måske en af deres bedste kunder.. .

Måske der står Yousee på lønchecken også? 
PLAT!
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 18:53
Jeg syntes bare det er et sjovt tilfælde. Altså måske er det bare mig der er dum og ikke kan betjene nogle af Yousee's produkter? 

Nu henviser jeg så til en anden tråd, hvor Radiomanden da ret så kraftigt insinuerede at alle der havde problemer med boksen var idioter og brokrøve. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu