|
yousee supportere efter kl 1600 ? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 18:04 |
|
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1838 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er helt enig med dette citat. Da jeg spurgte ind til hvad problemet var og svaret var "det kan jeg ikke huske" så ved jeg godt at der ligger mere bagved. Når jeg ringer eller skriver til YouSee, gør jeg det altid i en god tone, selvom jeg måske syntes det hele ikke er godt. Men det gør at medarbejderen gerne vil gøre det ekstra stykke arbejde for mig. Så jeg har altid fået en god og fair behandling hos dem
|
||
betho
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synes heller ikke jeg kan genkende det billede af hverken support eller kundeservice. Jeg er desværre ikke længere Yousee kunde, idet jeg er flyttet til et område, hvor Stofa er udbyder, men jeg har aldrig oplevet noget negativt ved Yousee. Fair nok, hvis personalet skal spørge om noget de ikke er sikre på. Og de har altid løst mine problemer.
Jeg tror omvendt det handler en helt del om attitude. Ringer man til en supportfunktion med den forudindtagede holdning, at de nok ikke ved noget, at de spilder ens tid osv osv. Det smitter af i tonelejet. Betoningen i ord, betyder ret meget i kommunikation. Adfærd smitter af på betoningen, som så opfattes af modtageren. Husk på... De kan ikke se dit kropssprog... Så du kan smile alt det du vil, have alle de glimt i øjet du ønsker, men hvis din betoning afspejler sur eller irritation... Det hjælper ikke ligefrem på lysten til at løse dit problem. |
||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan være, der er stor forskel på de medarbejdere, der er ansat. Ét er helt sikkert: Der er STOR forskel på dem, der ringer ind. Det gælder ikke mindst i attituden. Det skader jo heller ikke, hvis man ringer til support og ikke til kundeservice. I øvrigt har support også åbent længere og i weekenden. Har faktisk altid talt med hjælpsomme medarbejdere også efter kl. 16.00.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er meget stor forskel på support kvaliteten alt efter hvem man får fat i - men til den løn de giver får de ikke meget mere en gymnasie elever ind. Læste på et tidspunkt en jobannonce og det lød egentlig spændende indtil jeg så lønniveauet og begyndte at grine....
Den bedste suppport får jeg klart ved at ringe til svigerfar der sidder inde i overvågningscenteret han ringer iøvrigt ofte til os for at høre om der noget der ikke lige kører som det skal i vores område.
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en gang prøvet, at ringe til Sopporten en SØNDAG, efter kl. 17:00, og fik den fineste service!! Det var min gamle Asus-router, som drillede. Ham, som tog telefonen, kunne se, at der VAR signal fra YouSee, så det var hos mig, den sikkert var gal, og normalt skal man betale 500 Kr., eller er det 600 Kr. for en ny router, men han undersøgte, om YouSee kørte med nogle tilbud på dette tidspunkt - det gjorde de så, og jeg fik den så den nye router bare for en "hund"! Siden da har der ikke været problemer med at komme på nettet.
|
||
qpad
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan ærligt talt ikke huske det nu, jeg havde en masse ting der skulle løses på et tidspunkt. Men det hele virker fint nu. Man kan bare tydeligt mærke forskel på dem man taler med efter 16, men det da stadig meget rart man kan få fat i nogen efter 16 trods alt, der er jo andre firmaer der vælger at lukke frem for at have studerende til at passe tlf om aftenen.
|
||
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1838 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad var dit spørgsmål til YouSee som de ikke kunne svare på ?
|
||
qpad
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er nok også forkert at mig at skyde noget skyld på support, men kundeservice er helt til grin, jeg talte med en der blev så forvirret over mit spørgsmål at hun sagde jeg gerne måtte ringe op igen og tale med en anden hvis jeg ville, det var bare helt ok med hende, det endte så med jeg blev stillet videre til support men efter en 10 min venten og så en 5 min snak fandt jeg ud af at pigebarnet ikke havde stillet mig om til support men bare til kundeservice igen og så startede det hele igen.
Det er nu meget god underholdning men når man har travlt og gerne vil have hjælp til noget virker det meget frustrende. |
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har nu aldrig haft problemer med YouSee Support. Hverken når det gælder om tid på dagen eller uvidende personale. Tværtimod har det altid været kompetente medarbejdere jeg har haft fat i !
Har tit tænkt på, at det er utroligt med så stor en forskel, der er på 2 afdelinger inden for samme firma.
Redigeret af Roland - 18-Oktober-2012 kl. 23:31 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
Yascin
Junior bruger Oprettet: 12-April-2010 Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
100 % enig
|
||
PF
Super bruger Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enig. Ingen gode erfaringer med YouSee support efter kl 16.00
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |