recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - yousee supportere efter kl 1600 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

yousee supportere efter kl 1600 ?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: yousee supportere efter kl 1600 ?
    Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Oprindeligt skrevet af betho betho skrev:

Synes heller ikke jeg kan genkende det billede af hverken support eller kundeservice. Jeg er desværre ikke længere Yousee kunde, idet jeg er flyttet til et område, hvor Stofa er udbyder, men jeg har aldrig oplevet noget negativt ved Yousee. Fair nok, hvis personalet skal spørge om noget de ikke er sikre på. Og de har altid løst mine problemer.

Jeg tror omvendt det handler en helt del om attitude. Ringer man til en supportfunktion med den forudindtagede holdning, at de nok ikke ved noget, at de spilder ens tid osv osv. Det smitter af i tonelejet. Betoningen i ord, betyder ret meget i kommunikation. Adfærd smitter af på betoningen, som så opfattes af modtageren. Husk på... De kan ikke se dit kropssprog... Så du kan smile alt det du vil, have alle de glimt i øjet du ønsker, men hvis din betoning afspejler sur eller irritation... Det hjælper ikke ligefrem på lysten til at løse dit problem. Wink

Jeg er helt enig med dette citat.

Da jeg spurgte ind til hvad problemet var og svaret var "det kan jeg ikke huske" så ved jeg godt at der ligger mere bagved.

Når jeg ringer eller skriver til YouSee, gør jeg det altid i en god tone, selvom jeg måske syntes det hele ikke er godt. Men det gør at medarbejderen gerne vil gøre det ekstra stykke arbejde for mig.

Så jeg har altid fået en god og fair behandling hos dem
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1838
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 16:12
Oprindeligt skrevet af betho betho skrev:

Synes heller ikke jeg kan genkende det billede af hverken support eller kundeservice. Jeg er desværre ikke længere Yousee kunde, idet jeg er flyttet til et område, hvor Stofa er udbyder, men jeg har aldrig oplevet noget negativt ved Yousee. Fair nok, hvis personalet skal spørge om noget de ikke er sikre på. Og de har altid løst mine problemer.

Jeg tror omvendt det handler en helt del om attitude. Ringer man til en supportfunktion med den forudindtagede holdning, at de nok ikke ved noget, at de spilder ens tid osv osv. Det smitter af i tonelejet. Betoningen i ord, betyder ret meget i kommunikation. Adfærd smitter af på betoningen, som så opfattes af modtageren. Husk på... De kan ikke se dit kropssprog... Så du kan smile alt det du vil, have alle de glimt i øjet du ønsker, men hvis din betoning afspejler sur eller irritation... Det hjælper ikke ligefrem på lysten til at løse dit problem. Wink

Jeg er helt enig med dette citat.

Da jeg spurgte ind til hvad problemet var og svaret var "det kan jeg ikke huske" så ved jeg godt at der ligger mere bagved.

Når jeg ringer eller skriver til YouSee, gør jeg det altid i en god tone, selvom jeg måske syntes det hele ikke er godt. Men det gør at medarbejderen gerne vil gøre det ekstra stykke arbejde for mig.

Så jeg har altid fået en god og fair behandling hos dem
Til top
betho Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér betho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 14:33
Synes heller ikke jeg kan genkende det billede af hverken support eller kundeservice. Jeg er desværre ikke længere Yousee kunde, idet jeg er flyttet til et område, hvor Stofa er udbyder, men jeg har aldrig oplevet noget negativt ved Yousee. Fair nok, hvis personalet skal spørge om noget de ikke er sikre på. Og de har altid løst mine problemer.

Jeg tror omvendt det handler en helt del om attitude. Ringer man til en supportfunktion med den forudindtagede holdning, at de nok ikke ved noget, at de spilder ens tid osv osv. Det smitter af i tonelejet. Betoningen i ord, betyder ret meget i kommunikation. Adfærd smitter af på betoningen, som så opfattes af modtageren. Husk på... De kan ikke se dit kropssprog... Så du kan smile alt det du vil, have alle de glimt i øjet du ønsker, men hvis din betoning afspejler sur eller irritation... Det hjælper ikke ligefrem på lysten til at løse dit problem. Wink
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 11:29
Kan være, der er stor forskel på de medarbejdere, der er ansat. Ét er helt sikkert: Der er STOR forskel på dem, der ringer ind. Det gælder ikke mindst i attituden. Det skader jo heller ikke, hvis man ringer til support og ikke til kundeservice. I øvrigt har support også åbent længere og i weekenden. Har faktisk altid talt med hjælpsomme medarbejdere også efter kl. 16.00.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 11:14
Der er meget stor forskel på support kvaliteten alt efter hvem man får fat i - men til den løn de giver får de ikke meget mere en gymnasie elever ind. Læste på et tidspunkt en jobannonce og det lød egentlig spændende indtil jeg så lønniveauet og begyndte at grine....
 
Den bedste suppport får jeg klart ved at ringe til svigerfar der sidder inde i overvågningscenteret Wink han ringer iøvrigt ofte til os for at høre om der noget der ikke lige kører som det skal i vores område.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 06:49
Jeg har en gang prøvet, at ringe til Sopporten en SØNDAG, efter kl. 17:00, og fik den fineste service!!Thumbs Up Det var min gamle Asus-router, som drillede. Ham, som tog telefonen, kunne se, at der VAR signal fra YouSee, så det var hos mig, den sikkert var gal, og normalt skal man betale 500 Kr., eller er det 600 Kr. for en ny router, men han undersøgte, om YouSee kørte med nogle tilbud på dette tidspunkt - det gjorde de så, og jeg fik den så den nye router bare for en "hund"!Smile Siden da har der ikke været problemer med at komme på nettet.
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 01:39
Jeg kan ærligt talt ikke huske det nu, jeg havde en masse ting der skulle løses på et tidspunkt. Men det hele virker fint nu. Man kan bare tydeligt mærke forskel på dem man taler med efter 16, men det da stadig meget rart man kan få fat i nogen efter 16 trods alt, der er jo andre firmaer der vælger at lukke frem for at have studerende til at passe tlf om aftenen. 
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1838
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 01:07
Hvad var dit spørgsmål til YouSee som de ikke kunne svare på ?
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 23:50
Det er nok også forkert at mig at skyde noget skyld på support, men kundeservice er helt til grin, jeg talte med en der blev så forvirret over mit spørgsmål at hun sagde jeg gerne måtte ringe op igen og tale med en anden hvis jeg ville, det var bare helt ok med hende, det endte så med jeg blev stillet videre til support men efter en 10 min venten og så en 5 min snak fandt jeg ud af at pigebarnet ikke havde stillet mig om til support men bare til kundeservice igen og så startede det hele igen. LOL

Det er nu meget god underholdning men når man har travlt og gerne vil have hjælp til noget virker det meget frustrende. 


Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 23:29
Jeg har nu aldrig haft problemer med YouSee Support. Hverken når det gælder om tid på dagen eller uvidende personale. Tværtimod har det altid været kompetente medarbejdere jeg har haft fat i !
 
 
Men til gengæld kan jeg nikke genkendende til de oplyste symptomer, når det gælder YouSee Kundeservice. De fleste der sidder der - er simpelthen PHV !
 
Har tit tænkt på, at det er utroligt med så stor en forskel, der er på 2 afdelinger inden for samme firma. Shocked


Redigeret af Roland - 18-Oktober-2012 kl. 23:31
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Yascin Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-April-2010
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yascin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

Enig. Ingen gode erfaringer med YouSee support efter kl 16.00

100 % enig
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:12
Enig. Ingen gode erfaringer med YouSee support efter kl 16.00
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu