recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee tilbud m. Sagem 60, er det godt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee tilbud m. Sagem 60, er det godt?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
handstand Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee tilbud m. Sagem 60, er det godt?
    Sendt: 10-Oktober-2007 kl. 19:06

Er det tidssvarende at købe et Yousee (tdc kabel-tv) abonnement m. Sagem 60, eller er de ved at tømme ud i lageret af Sagem 60'ere for om 3 mdr at udbyde en bedre boks m. HD, HDMI etc? (fx en opdateret 81'er)

Jeg beklager hvis dette er en dobbelt post, men det er altså komplet umuligt at læse alle de Tdc tråde der er her i forum, også selv om man prøver at søge på sagem, HDMI etc - så hvis der er én der kan pege på nogenlunde hvor mit spørgsmål bliver besvaret vil jeg sige mange tak.

Jeg hæfter mig ved at der ikke er HDD, ikke er HDMI, og at kun 81'eren kan vise både alm. digitalt tv og HD - hvis der er én der kan sige at det er et helt fint setup og at der ikke er noget væsentligt bedre på vej indenfor de næste 2-3 mdr, så fint for mig.

Så - er det et godt tilbud - og vil en Sagem gå godt i spænd m. min nye Sony HDX970 og mit Samsung LE32M61B?

Handstand
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2007 kl. 19:24

 

 IMHO er det ikke værd, at invistere i en ny TDC STB før de nye kommer først i det nye år. Der kommer der jo en med HDD, og naturligvis HDMI og HD modtagelse. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2007 kl. 21:21
Nu er jeg ikke sikker på hvad tilbuddet består i, men ellers vil en sagem60 gå godt i spænd med dit udstyr.
Sagem60 går i det hele taget godt i spænd med det meste.
Du vil blive forbavset over hvor stort et kvalitetsløft det er.

Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
handstand Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2007 kl. 22:01

@Radiomanden: Når du siger det nye år - hvor meget ved vi så konkret om leverance/tidspunkt. Jeg har skrålæst de andre tråde og jeg har MANGE gange læst om nye produkter der skulle opdatere/afløse 81'eren. Har vi fået noget der ligner forventet kravspec, prototype-test eller lign at se? (Min forventning er at TDC holder det på indersiden, men givet den megen fokus der har været på produktet herinde kunne de jo godt vælge at dele lidt viden med os).

@OleA: Tilbudet er såmænd blot at man får 60'eren 1000 kr billigere end 'listepris', dvs 295 kr istedet for 1.295 kr. Men der er jo ikke meget tilbud i det, hvis jeg skal ud og investere 2.500 kr i den 'rigtige' model om 2-3 mdr, når HDD, HDMI, og HD er inkluderet...?

 

Handstand
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2007 kl. 22:05

 

 Prisen på den store model skulle være under Kr. 2000. Det sidste om leveringen er at det skulle være Februar at de kommer.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
handstand Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2007 kl. 22:07

Og HVIS det så holder med feb - ja, så synes jeg ikke der er så meget tilbud over lillebror-modellen længere. Men det afhænger selvfølgelig af ønsker om kravspec og behov...

Du skulle vel ikke også vide hvor der står lidt om kravspec på den store model?

Handstand
Til top
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 552
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2007 kl. 22:12
uanset hvornår den nye boks kommer, så er det et fint tilbud - så svaret er ja
/Christian



'I stick my neck out for nobody'
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2007 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af handstand handstand skrev:

Du skulle vel ikke også vide hvor der står lidt om kravspec på den store model?

 HDMI Out, ja. HD, ja. Scart Out, ja. Hvor stor HDD ? Der er vist ikke så meget ude om den lige nu.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2247
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 20:08

Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

uanset hvornår den nye boks kommer, så er det et fint tilbud - så svaret er ja

Det er da ikke et særligt godt tilbud.  Man skal jo tegne en 6 mdr aftale på en ekstrapakke ( min favoritpakken til mindst 300 kr.). Boksen er ikke til HD.

Den slags tilbud kommer der da løbende mange af.  Så er det 'Selector', så er det 'Webspeed'.   

Og når youSee gør så meget ud af af få de nye bokse klar og bruger så længe derpå, må man forvente, at de endelig kan levere en kvalitetsboks.

Så medmindre man absolut ikke kan vente, så har Radiomanden 100% ret.

Lars     

Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 552
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 21:30
Det er en lidet akademisk debat da der intet reelt alternativ findes for nærværende.

Så tilbuddet er GODT

:-)
/Christian



'I stick my neck out for nobody'
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 23:34
vi får ihvertfald leverancer af den nye hd boks med hdd til februar så tror sku nok den holder ;)
Til top
brems Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2007 kl. 09:57

Jeg har gennem nogen tid fulgt Stofas pronovering af deres produkter, og kan ikke finde hoved og hale i mangel på samme.

Står Stofa med et nyt produkt som afløser af Samsung decoderen i baghånden siden de ikke gør særligt meget for at udbrede kendskabet til hele HD-problematikken.

TDC rører på sig i disse dage, så mon ikke vi kan forvente, at Stofa enten presses, eller griber chancen for nye tiltag.

De når hellerikke langt med den prispolitik de har lagt for dagen, og slet ikke nu, hvor de store fladskærme flyver over diskene.

Kravet fra Stofas fremtidige kunder vil være en fornuftig - og gennemskuelig pris og programpolitik.

Lad os få en udmelding fra Stofa.

Har I noget guf i ærmet?

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu