recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor kundeservice DK dårligste
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptor kundeservice DK dårligste

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2006
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor kundeservice DK dårligste
    Sendt: 31-August-2008 kl. 08:48

Jeg fik d. 18-12-2007 min zaptor installeret og købt boksen med 3 temapakker for 995 kr. Dette blev betalt d. 18-01-2008.

I maj måned har jeg den frækhed at opsige min zaptor pr. 01-12-2008. Her starter problemerne så, det første der sker er at de sender mig en mail med at min zaptor er opsagt pr. 31-07-2008. Jeg sender straks en mail og de skriver tilbage at opsigelsesdatoen nu er den 01-12-2008. Den 11-07-2008 mister jeg alt forbindelse til noget der bare minder om TV. Jeg ringer straks til Zaptor kundeservice og ryger et par gange frem og tilbage mellem kundeservice og support. De genopretter min forbindelse til zaptor samme dag efter 1 times tid.

Næste problem opstår så da jeg ser min betalingsoversigt fra banken for september måned, her laver Stofa så endnu en fejl, de trækker 3000 kr mere end de skal. De må jo tænke siden vi snuppede hans tv signal uden grund den 11 Juli og straks genoprettede ham skal han da betale fuld pris for boks, installation og vi trækker ham da lige dobbelt for temapakkerne.
Jeg sender straks en mail til regningsservice som et par dage efter svare at det er en fejl og de sender en ny korrekt regning. Den har jeg så ikke set endnu.

Den 31-08-2008 er status så at jeg kan se følgende kanaler DR1 - DR2 - TV2 - DR update/Tegnsprogskanalen. Jeg ringer til support som er det eneste der har åben om søndagen. De kan da ikke hjælpe det er sørme kundeservice der kan åbne og lukke for pakkerne, så problemet kan altså først rettes mandag.

Godt det snart er den 1-12-2008. 

 



Redigeret af alias - 31-August-2008 kl. 08:49
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2008 kl. 13:09

Hver gang jeg har været i kontakt med Stofa, det være sig kundeservice, teknisk support eller i buttikken, har det resulteret i en lang række af fejl og fumlerier. Så jeg kan desværre kun give dig ret.

Men lige om lidt skriver zulfo eller Mike S. at denne slags ikke hører hjemme i denne tråd, så jeg har slet ikke skrevet dette her

Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 14:16

Så skulle i kende detaljerne mellem Brabrand Boligforening, Antenneforeningen Aarhus og Stofa/Telia.    Her ventede Vi på Girokort med specifikation, en sådan modtog Vi aldrig.

Der kom et girokort med beløbet plus 100 kr, men specificeret var der intet af.

Det er rigtigt Stofa ikke havde fået nogen penge, det først girokort var aldrig sendt.

Så lige hvormange gange 100 kr folk har sendt, enten uden vide bedre eller ligesom mange gav op og betalte. jeg gjorde.     

Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-November-2005
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2008 kl. 14:58

Ha Ha - Sidder og venter og venter og venter - startede med nr. 2 i køen og er nu nr. 1 (efter 28 minutter) - Uha de har travlt (som maskinen siger).

Nå jeg kommer nok igennem om 2-3 timer .... (Skal afbestille min HD Pakke som er for dyr i forhold til indholdet).

OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
Til top
Lindahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af MikeOne MikeOne skrev:

Ha Ha - Sidder og venter og venter og venter - startede med nr. 2 i køen og er nu nr. 1 (efter 28 minutter) - Uha de har travlt (som maskinen siger).

Nå jeg kommer nok igennem om 2-3 timer .... (Skal afbestille min HD Pakke som er for dyr i forhold til indholdet).

Jeg opsagde min hd-pakke tilbage i marts, men har stadig alle hd-kanalerne. Så det kan kun anbefales

Panasonic TH-42PX80
PS3 320 gb
NAD C162
NAD 214 THX
Dali 109
Panasonic TH-50PV60
Xbox360 60 gb
MSI Wind 320 gb
HTC Magic
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af Lindahl Lindahl skrev:

Oprindeligt skrevet af MikeOne MikeOne skrev:


Ha Ha - Sidder og venter og venter og venter -
startede med nr. 2 i køen og er nu nr. 1 (efter 28
minutter) - Uha de har travlt (som maskinen siger).


Nå jeg kommer nok igennem om 2-3 timer .... (Skal
afbestille min HD Pakke som er for dyr i forhold til
indholdet).



Jeg opsagde min hd-pakke tilbage i marts, men har
stadig alle hd-kanalerne. Så det kan kun anbefales



betaler du så ikke for dem endnu - hvis du har bundet
dig til 12 måneder kan du jo se dem.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2006
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 12:11

Stofa's kundeservice er ikke blevet bedre siden sidst.
Jeg har mail fra dem om at mit abonnement er opsagt pr. 01-12-2008.
De bliver dog ved med at opkræve for temapakkerne.
De mener ikke at der er noget som helst der er opsagt.
De har også kun lavet 6-7 fejl siden jeg opsagde mit abonnement.
Nu troede jeg så endelig at jeg var ude af et sandt helvede som kunde hos Stofa, men der havde jeg så lige glemt at de er totalt uvidende om hvad de laver hos Stofa.

De skal satme komme til at sende mig pengene igen

 

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu