Siden 2003 Det danske community for hjemmets elektronik og indhold 205.000 unikke brugere hver måned (gns)
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg   Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zuppes stue/Atmos i kælderen.
  Regler og retningslinjer Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zuppes stue/Atmos i kælderen.

Side  <1 8910
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 493
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 15:16
OK, giver selvfølgelig mening - jeg tænker bare, at forstærkerne indeni en sub er jo bygget til det, hvorimod alm. forstærkere ikke er, så derfor min bekymring Wink
Til top
Annonce
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 21:37
Hvis du googler plate amp, kan du se at der ikke er noget specielt ved dem, der skulle gøre dem mere modstandsdygtig over for rystelser. Jeg kan hvert fald ikke få øje på det Smile

Redigeret af Zuppe - 14-September-2016 kl. 21:37
Til top
whazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2014
Sted: Holbæk, Danmark
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér whazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 23:32
Jeg kender en PA mand - hans PA forstærkere står altid lige bag den ene bundkasse, på intet mindre end 2 18" - de har klaret det i 10 år nu ;-)

Fint setup!
Der må være smæk på :P
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2016 kl. 08:52
Oprindeligt skrevet af whazz whazz skrev:

Jeg kender en PA mand - hans PA forstærkere står altid lige bag den ene bundkasse, på intet mindre end 2 18" - de har klaret det i 10 år nu ;-) 

Fint setup!
Der må være smæk på :P

PA udstyr er vel også bygget til et liv på landevejen. Så de burde kunne holde til en del.

Tak whazz,
Der er fint smæk på når der bliver skruet op Embarrassed

Redigeret af Zuppe - 15-September-2016 kl. 08:52
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 1234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2017 kl. 22:57
Må vi se det færdige resultat af dit hårde arbejde i kælderenBig smile
Ning
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2017 kl. 05:21
Der er ikke sket så meget dernede siden de sidste billeder. Rummet bliver lige nu brugt som opmagasinering dog kan der stadig ses film 😊 Så jeg mangler stadig at færdig gøre lister og kalibrere færdigt. Jo der er da kommet en 15" earthquake supernova til, der lige nu står under mit bord foran sofaen. Planen er at den skal ned til bagvæggen at stå.

Jeg har dog gået med tanken om at lave 3 midbas kasser der hedder cubo kick i 12" til at stiller over eller under mine lcr. Men det kræver lige lidt mere udstyr 😍😎
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 8910

Skift forum
Forum-tilladelser Se dropdown menu