|
0 kommentarer |
Besvar |
Forfatter | |
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Oktober-2019 kl. 20:39 |
Er det bare hos mig, at alle artikler er markeret med 0 kommentarer? Både på forsiden og i toppen af artiklen. Scroller jeg ned i selve artiklen, kan jeg dog se antallet af kommentarer og læse dem. Men det formoder jeg er et direkte feed fra Disqus Fejlen sker både i Firefox/Windows10 og Safari/IOS. Ingen "tilføjelser" aktiveret
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er ikke alene! Det sker også her. Google Chrome - den nyeste version, på Windows 7 - så længe det varer.
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Vi har p.t. fejl på kommentartælleren. Den skal nok vende tilbage, vi ved bare ikke lige hvornår /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Det var en fejl hos Disqus, dem der leverer det kommentar-system vi bruger. Men det virker igen nu /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og ja. Det virker igen nu... Du kunne også have været morsom, og skrevet "Ingen kommentar"!!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |