recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 0x80070005. Adgang nægtet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket0x80070005. Adgang nægtet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Emne: 0x80070005. Adgang nægtet
    Sendt: 03-August-2009 kl. 22:30

Hej, skulle selvfølgelig sætte et netværk op mellem en xp og vista og har jo intet forstand på dette, og det ender så med jeg ikke har nogle angang til mit c drev på vista, er der nogle simpel måde at få fuld adm over det hele igen, eller er det nemmere bare at reinstalere min computer ? jeg kan ikke endgang se data omkring min hdd alt er blankt og ingen angang. tror jeg skiftede navn på hdd og nu er vejen helt væk. ligesom jeg er hehe.

CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 00:23

prøv at sikre at bruger id på begge maskiner er ens. De skal begge indeholde et password.. så har brugeren ikke et password, vil det ikke virke uden en masse rettigheds bøvl.

yderligere er det vigtig at de er i samme "domain"...i dit tilfælde samme arbejdsgruppe vil jeg mene..

Så højreklik på "min computer" -> netværks ID   (på fanebladet generelt)
og sikre at begge maskiner er i samme arbejdsgruppe.

brugere skal have "administrator" rettigheder, ellers skal du i at dele folder også..

og stien til foldere er ellers så direkte  \\[computernavn]\c$  som eksempel.

Redigeret af pendec - 04-August-2009 kl. 00:24
Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2009 kl. 17:30

Selvfølgelig må man ikke alt muligt, man ikke har forstand på, men hvorfor vil windows ikke give en lov til at gøre noget som helst, men når man så skal fuck up sig computer er det intet problem så kan man alt.

Nå nu køber jeg en mac, så har jeg nemlig backup kender en syg person men han vil kun røre mac, kan jo ikke leve med det windows man kan jo ikke finde ud af en skid medmindre man er helt syg i hoved. for hvordan fanden skal et normal menneske kunne tyde    WMIC RDPermissions where "TerminalName='console'" call RestoreDefaults og om det overhoved hjælper mig med mit problem hvis jeg en dag forstod det.?

Windows : siger det må du ikke, fryser, og genstart genstart genstart. tja nu skal jeg så prøve at fuck up en mac, og lykkes det slipper jeg jo for at høre på køb en mac, køb en mac, hver gang jeg skal have en ny pc fordi den gamle flyver gennem luften stoppet af en væg.

CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu