|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() Sendt: 12-Marts-2006 kl. 00:38 |
Hej Alle Har lige læst om denne opdatering af MartinB, hvis det lykkes for ham, så er der måske lys forude for Kiss DP 558. Link her: http://www.mpcclub.com/modules.php?name=Forums&file=view topic&t=7776#56035 Redigeret af 1mba |
|
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
|
![]() |
|
DeBoss ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Den mand er fantastisk ;) Nogen der ved hvilket sprog Kiss OS er skrevet i? og om det er til at pille i.. Jeg synes engang jeg hørte at det var OpenSource? Mvh Dennis |
|
![]() |
|
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() |
Hej... Det er Linux. Jeg mener, at have læst, at en del af kernen er låst og, at den åbne del er den MartinB roder med. Men jeg kan godt have misforstået det??? |
|
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
|
![]() |
|
DeBoss ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Hej Mic.. Ja jeg ved godt at selve OS er en art Linux.. Det er det jeg tænker på.. For at høre om man skulle have en chance for at pille i det selv ;o) |
|
![]() |
|
sundsdal ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Du tænker sikkert på KML = Kiss Markup Language
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm.. Nå hvad... Jeg regnede faktisk med c#, .Net eller lignende.. Tak for det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |