|
1 eller 2 subs |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2015 kl. 22:51 |
Hejsa har fået en receiver med mulighed for tilslutning af 2 subs.. nogen der synes det giver noget ekstra - eller er det uden betydning ??
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke alle receivere (billige) med 7.2 har individuelle justeringer for 2 subs har jeg læst mig til. Mange gange er det vist blot samme signal.
|
|
Lg OLED65CX, Sennheiser Ambeo Soundbar, Sony UBP-X800, Apple TV, 4K, Zidoo Z10 Pro, Sony PS5, Synology DS918+, Asustor AS-602T, SVS SB 2000
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
2 ... eller 4 subs! FTW
I mit rum, markant bedre gengivelse af dybe toner - Med markant højere grad af 'ensartedhed' i hele rummet. Prøv det, evt. med en billig brugt sub før du køber en der matcher din eksisterende.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Følger lige med her, da jeg virkelig er i tvivl om opgradering med 1 ekstra subwoofer(2x asw610) eller opgradere til 1 bedre overall
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
2 subs uden tvivl..!!!!
Du får en langt mere jævn bas... |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Det er bare ikke ret stort mit rum, så tænkte en subben der kan håndtere hele frekvensområdet til 20hz ville være sjovt at forsøge sig med:).
Ka ikke finde nogen målinger på min asw610, men 610xp, kan udfra målinger og test ikke levere i nærheden af eks svs sb2000 når det kommer til de laveste toner.. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Med kun 1 sub vil du uden tvivl have nogle dips der ikke kan fikses.
Det er meget mere sandsynligt at få en jævn kurve med 2 subwoofere. |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
Jeg prøver med en dali concept sub 12"
|
|
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Vi glæder os til at læse om dine findings :-)
|
|
![]() |
|
Ja så er der dilemma - overvejer en dali swa-15 eller den dali concept sub. Prisen er omtrent den samme. - nogen der har erfaringer med begge ?
|
|
|
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Så er det vist helt klart SWA 15 du skal tage, de er rimelig eftertragtet!
|
|
![]() |
|
ok tak for input
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |