|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
![]() |
||
Cool det vil jeg lige tjekke ud. Det vil helt sikkert være federe at se film på en projektor, men tv'et bruges også til antenne og det vil se grimt ud at blæse op på så mange tommer. Så en projektor-løsning står pt. på standby, selvom de efterhånden også er til at betale :)
|
|||
![]() |
|||
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
![]() |
||
Det tager jeg for gode ord :D Tak!
|
|||
![]() |
|||
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
![]() |
||
gullip np
![]() |
|||
![]() |
|||
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
![]() |
||
Det er også derfor mine surround højttalere ikke sidder længere oppe
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har du billeder af dit setup? Gerne link :)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er bare et lækkert lokale du har dig! :) Har du både testet lyden med baghøjtalerne i forskellige højder?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nope, men det kan vi diskutere inde på min egen tråd.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |