recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 1 år gammelt LG TV med flimmer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket1 år gammelt LG TV med flimmer?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dyberg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Emne: 1 år gammelt LG TV med flimmer?
    Sendt: 15-November-2009 kl. 23:40
Jeg har for nyligt købt nyt TV, og i den anledning var jeg så venlig, at give mine forældre mit 1 år gamle LCD LG TV. Jeg har næsten altid kørt med stueantenne på det, og derfor var det ret normalt at der kunne forekomme flimmer, så det lagde jeg ikke yderligere mærke til.
Men problemet kommer så nu, da mine forældre har fællesantenne. Når de ser TV2 så kommer der sort/hvid flimmer ind over billedet engang imellem, nu har jeg siddet og holdt øje med det hele dagen, og har fundet ud af, at dette mest sker når der er en kraftig blå farve på TV'et, f.eks. wupti reklamer, eller "Ugebladet søndag" reklamer. Dog kan det også forekomme tilfældigt i nogle tv programmer.
Problemet er så bare, at den faktisk kun gør det på TV2, har endnu ikke set det på nogle andre kanaler.
Spørgsmålet er så bare, om det er et TV problem, eller signal problem? Har forsikring på TV'et i 2 år, så kan bare smide det til service hvis der er noget. Men ville være dumt hvis TV'et virker, og det evt. "bare" er et signal problem.
Takker for hjælpen på forhånd :)
Det tager mange år for en studerende, at få samlet et ordentligt setup ;)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu