recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 1 års deezer abonnement.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

1 års deezer abonnement.

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 1 års deezer abonnement.
    Sendt: 28-December-2014 kl. 15:55
Hejsa.

Hvad kan sådan et abonnement indbringe?

Det gælder et år og jeg syntes virkelig Deezer fungere godt set i forhold til mange andre.

Bud modtages. 

Til top
Kunox Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kunox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 16:19
Hej
Discoman

Hvis vi kan handle i dag vil jeg da godt give 300 kr.

Mvh. Henning
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 16:24
Det kan vi godt. Sender du en privat besked, så er det din. 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Online
Point: 7254
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 18:20
Jeg har købt til 300.-    og der er et par stykker i dba   så mon ikke det er prisen.

Der er jo lidt i overskud for dem der har købt Sonos 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 18:25
Jo prisen er så noget højere på dba.dk men vil gerne sælge til 300,- til en her på forummet, da jeg stoler lidt mere på folk herfra end folk på dba. Handlen kommer jo formentlig til at foregå elektronisk. Men mangler lidt en tilbagemelding fra Kunox om han vil købe eller ej. 
Til top
mbjerregaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2010
Point: 222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 21:31
Vil godt byde de 300 evt. via mobilepay hvis Kunox ikke er interesseret?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 21:34
Hejsa.

Har lige solgt det til en anden.

Min søster har også købt en Sonos, og får vist ikk brug for det, så kan lige undersøge om hun vil sælge det. 
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 21:36
Super, smid lige PB hvis det er.
Til top
Tingkaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2011
Sted: Danmark
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tingkaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 21:40
Jeg har også en til salg til 300kr hvis det er ?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 21:45
Hvordan fungerer det egentlig med at få sådan et abonnement? Er det en aktiveringskode eller? Og virker den fra den dag den bliver aktiveret og så et år frem?
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 22:51
Lytter lige med om hvordan det fungerer :-)

Har reserveret en på DBA, men hvordan skiftes brugeren, når oprindelig køber har aktiveret for at den ikke skal udløbe? Køber havde to fra to Sonos-enheder, så der skal vel aktiveres for begge enheder?
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 23:06
Personen der registrere sit produkt får en Voucher til Deezer, som så kan bruges af køberen.

Når det er sagt virker det ikke lige for mig i øjeblikket, har lige sendt dem en mail. 

Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu