|
1 års deezer abonnement. |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis man ikke har købt et NYT sonos produkt virker det IKKE! Du får først adgang når de kan se dit nye sonos tilkoblet...
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
Så det du siger er, at det ikke ville kunne bruges på en smartphone/tablet. Hvad gør Sonosejerne så? Som jeg har forstået kampagnen, så skal man bruge det nye Sonosprodukt's serienummer ved registrering. Det giver så mulighed for at oprette sig som bruger, og disse brugeroplysninger (navn/password) bliver så solgt i størrelsesorden 250-300,-kr.
|
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
Hej har også en til salg. 300 kr lyder rimeligt og er der brug for serienummer kan det naturligvis følge med. Jeg kan også oprette inden og sende brugernavn og password.
Udløber så vidt jeg kan se den 31/12 så man skal være hurtig. |
|
![]() |
|
mbjerregaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
Hej Henrik. Det kunne godt have interesse, dog vil jeg gerne have du laver bruger og pass, og evt sender et screenshot af udløbsdato osv. Hvis det kan lade sig gøre. Send evt. Pb
|
|
![]() |
|
kristensen81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2010 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 14 |
Hvis der er flere som er interesseret, så har jeg også et års Deezer abonnement liggende, som jeg heller ikke får brug for. Send evt en PB.
|
|
![]() |
|
mbjerregaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
Hvis der er bare en der vil sælge til mig så send gerne PB!
|
|
![]() |
|
sircosmo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Aalborg, Denmark Status: Offline Point: 37 |
Hej er også interreseret hvis der er flere som har nogen til salg
![]() |
|
![]() |
|
kristensen81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2010 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 14 |
@mbjerregaard -> PM sendt
|
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
Har stadig 1 års Deezer til salg. Send en PM hvis du er interesseret.
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Jeg må melde alt udsolgt nu.
|
|
![]() |
|
Min er også solgt.
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Syntes egentlig også Deezer er noget bedre en Spotify, hvis jeg skal sige min ærlige mening.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |