recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 1 års deezer abonnement.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

1 års deezer abonnement.

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 08:47
Hvis man ikke har købt et NYT sonos produkt virker det IKKE! Du får først adgang når de kan se dit nye sonos tilkoblet...
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Hvis man ikke har købt et NYT sonos produkt virker det IKKE! Du får først adgang når de kan se dit nye sonos tilkoblet...

Så det du siger er, at det ikke ville kunne bruges på en smartphone/tablet. Hvad gør Sonosejerne så?

Som jeg har forstået kampagnen, så skal man bruge det nye Sonosprodukt's serienummer ved registrering. Det giver så mulighed for at oprette sig som bruger, og disse brugeroplysninger (navn/password) bliver så solgt i størrelsesorden 250-300,-kr.
Til top
henrikbp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-December-2007
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 14:53
Hej har også en til salg. 300 kr lyder rimeligt og er der brug for serienummer kan det naturligvis følge med. Jeg kan også oprette inden og sende brugernavn og password.
Udløber så vidt jeg kan se den 31/12 så man skal være hurtig.
Til top
mbjerregaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2010
Point: 222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 14:58
Hej Henrik. Det kunne godt have interesse, dog vil jeg gerne have du laver bruger og pass, og evt sender et screenshot af udløbsdato osv. Hvis det kan lade sig gøre. Send evt. Pb
Til top
kristensen81 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2010
Sted: Frederiksberg
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kristensen81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 15:56
Hvis der er flere som er interesseret, så har jeg også et års Deezer abonnement liggende, som jeg heller ikke får brug for. Send evt en PB.
Til top
mbjerregaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2010
Point: 222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:51
Hvis der er bare en der vil sælge til mig så send gerne PB!
Til top
sircosmo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Aalborg, Denmark
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sircosmo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 17:53
Hej er også interreseret hvis der er flere som har nogen til salg    
Til top
kristensen81 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2010
Sted: Frederiksberg
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kristensen81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 20:39
@mbjerregaard -> PM sendt
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 21:37
Har stadig 1 års Deezer til salg. Send en PM hvis du er interesseret.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 22:10
Jeg må melde alt udsolgt nu.

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 22:16
Min er også solgt.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 22:18
Syntes egentlig også Deezer er noget bedre en Spotify, hvis jeg skal sige min ærlige mening. 
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu