recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 1 års deezer abonnement.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

1 års deezer abonnement.

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
kristensen81 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2010
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kristensen81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 12:48
Hej - jeg har stadig et abonnement til salg... hvis ingen herinde er interesseret ryger den på dba i aften.

Godt Nytår!
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 13:17
mkristensen81: hvad er prisen?

Jeg har reserveret en på DBA, men har ikke hørt fra sælger endnu, så vil du reservere din til mig?
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 16:23
Jeg har et til 300. Skriv privatvbesked.
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 16:57
Jeg har et til, det koster 300,- 
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 20:14
Må desværre melde alt udsolgt.

Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 20:41
mit er væk
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 00:53
Jeg tror at man godt kan få deezer uden at have købt nyt ...

Jeg har fået en Play 1 i julegave, og ville så lige prøve Deezer.

Jeg købte noget Sonos brugt for et par år siden, men fik ikke sat det rigtigt op (kørte videre med den gamle brugers Sonos-ID) Det var først i dag at det gik op for mig, at det nok ikke var hensigtsmæssigt.

Jeg koblede alle enheder fra, og oprettede min gamle Connect på ny (da det er den der er kablet), med en ny konto og nyt Sonos ID. Derefter prøvede jeg at indløse min Deezer (der fulgte intet info med fra Fona), og vupti, så havde jeg adgang, uden på nogen måde at have haft min nye Play 1 tilsluttet til det nye Sonos ID, og uden at indtaste serienummer...
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 09:37
Oprindeligt skrevet af u2pia u2pia skrev:

Jeg tror at man godt kan få deezer uden at have købt nyt ...

Jeg har fået en Play 1 i julegave, og ville så lige prøve Deezer.

Jeg købte noget Sonos brugt for et par år siden, men fik ikke sat det rigtigt op (kørte videre med den gamle brugers Sonos-ID) Det var først i dag at det gik op for mig, at det nok ikke var hensigtsmæssigt.

Jeg koblede alle enheder fra, og oprettede min gamle Connect på ny (da det er den der er kablet), med en ny konto og nyt Sonos ID. Derefter prøvede jeg at indløse min Deezer (der fulgte intet info med fra Fona), og vupti, så havde jeg adgang, uden på nogen måde at have haft min nye Play 1 tilsluttet til det nye Sonos ID, og uden at indtaste serienummer...
Ja du kan godt få Deezer uden at have købt nyt Smile
Alle kan oprette en konto hos Deezer og prøve deres streaming på tablets/smartphone som er gratis de første 14 dage.

Til top
mbjerregaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2010
Point: 222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 19:28
Flere der har noget til salg ?
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 20:09
Jeg har også en.
Jeg har dog ikke registreret det da jeg ikke har brug for det og fik først min sonos 2/1 dog inkl. Deezer pakken på 1 år.
Jeg har slet ikke sat mig ind i det!
Kan det stadig aktiveres og hvad vil du gi?:-)

Befinder sig ved Ikast

\Søren
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 20:43
Sonos enheden skal aktiveres/registreres inden d 15/1, deezer inden d 31/1

Redigeret af matv88 - 09-Januar-2015 kl. 20:43
Til top
M.Madsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2011
Sted: DK
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M.Madsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 20:45
@Søren: Det bør være gangbart til indløsning indtil 31/1 2015.
Indtil videre har prisen typisk været 300kr.
Jeg har selv købt sådan et abonnement her. Jeg synes det er mere trygt her end f.eks på dba.
Mvh
Michael
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu