|
1 års deezer abonnement. |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
mbjerregaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay regner med det er 300,- hvad siger du til det?
|
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Ok.. jeg må lige kigge på det i morgen.
Min zp90 var brugt da jeg købte den og forsøger nu at tilføje min nye play1. Jeg kan dog ikke finde nogle af enhedere på min profil på sonos. Jeg vender retur:-) |
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Så fik jeg registreret mig og har nu de 7 cifrede Deezer kode
Jeg vil ikke gå videre og taste mine dankort oplysninger så håbr at det er nok? Jeg har gjort det på min mobil og taget et screen shot:-) Er der nogen der er interesseret? 300,- som de andre sælger den for er også min pris! |
|
![]() |
|
mbjerregaard: Jeg er i tvivl om du vil købe ud fra hvad du skriver.
Du er naturligvis først hvis det er. |
|
![]() |
|
mbjerregaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
Ja det vil jeg da, mobilepay? Du kan lige sende en PB med oplysninger. Går ud fra det er aktiveringskode du har ?
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Hvis du er noget til dankortoplysninger så har du også oprettet en deezer konto med koden eller? |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Yep oprettet en bruger men ikke tastet dankort oplysninger..
Sendt en PB mbjerregaard Derfor 99% sikkert solgt:-) |
|
![]() |
|
Therock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 586 |
Hej
Vil da også gerne købe et til 300 hvis der er flere ☺️ |
|
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Cambridge CRX 120 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Hov, jeg har også sådan et Deezer abb.
Fik en Play1 i julegave af konen + en fra mig selv :-) Vil godt sælge det ene til 300 kr, skal nok bare lige have forklaret hvordan det skal virke så jeg er sikker på køber får hvad han betaler for ;-) Har slet (overhovedet) sat mig ind i det, men det gør jeg selvfølgelig hvis der en interesseret køber Har kun oprettet et Deezer abb. og det andet lægger så bare i posen ;-)
|
|
![]() |
|
akawa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Status: Offline Point: 96 |
Jeg vil gerne købe til 300kr send mig en pm.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |