recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 1 års deezer abonnement.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

1 års deezer abonnement.

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
mbjerregaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2010
Status: Offline
Point: 222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 20:52
Okay regner med det er 300,- hvad siger du til det?
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 21:05
Ok.. jeg må lige kigge på det i morgen.
Min zp90 var brugt da jeg købte den og forsøger nu at tilføje min nye play1.
Jeg kan dog ikke finde nogle af enhedere på min profil på sonos.

Jeg vender retur:-)
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 22:19
Så fik jeg registreret mig og har nu de 7 cifrede Deezer kode
Jeg vil ikke gå videre og taste mine dankort oplysninger så håbr at det er nok? Jeg har gjort det på min mobil og taget et screen shot:-)

Er der nogen der er interesseret? 300,- som de andre sælger den for er også min pris!
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 22:20
mbjerregaard: Jeg er i tvivl om du vil købe ud fra hvad du skriver.
Du er naturligvis først hvis det er.
Til top
mbjerregaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2010
Point: 222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 22:26
Ja det vil jeg da, mobilepay? Du kan lige sende en PB med oplysninger. Går ud fra det er aktiveringskode du har ?
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 23:18
Oprindeligt skrevet af soren_b soren_b skrev:

Så fik jeg registreret mig og har nu de 7 cifrede Deezer kode
Jeg vil ikke gå videre og taste mine dankort oplysninger så håbr at det er nok? Jeg har gjort det på min mobil og taget et screen shot:-)

Er der nogen der er interesseret? 300,- som de andre sælger den for er også min pris!

Hvis du er noget til dankortoplysninger så har du også oprettet en deezer konto med koden eller?
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 08:51
Yep oprettet en bruger men ikke tastet dankort oplysninger..
Sendt en PB mbjerregaard

Derfor 99% sikkert solgt:-)
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Point: 586
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 09:53
Hej

Vil da også gerne købe et til 300 hvis der er flere ☺️
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Cambridge CRX 120 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Point: 805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 16:41
Hov, jeg har også sådan et Deezer abb.

Fik en Play1 i julegave af konen + en fra mig selv :-)

Vil godt sælge det ene til 300 kr, skal nok bare lige have forklaret hvordan det skal virke så jeg er sikker på køber får hvad han betaler for ;-)

Har slet (overhovedet) sat mig ind i det, men det gør jeg selvfølgelig hvis der en interesseret køber

Har kun oprettet et Deezer abb. og det andet lægger så bare i posen ;-)
Til top
akawa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akawa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 16:48
Jeg vil gerne købe til 300kr send mig en pm.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu