|
1 Sonos Connect til 3 rum |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
iballan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lavet noget lignende derhjemme. Jeg har fire højttalere sat til min forstærker, og kører dem igennem denne 4 kanals switch
http://www.aliexpress.com/item/85V-250V-10A-4CH-Channel-RF-Wireless-Remote-Control-System-Receiver-Transmitter-light-switch-AK-315mhz/1691630179.html Den koster ca. DKK 100,- (Jeg søgte efter lignende løsnigner i DK, men de var alt for dyre) På den måde kan jeg tænde og slukke hver enkelt højttaler vha. RF fjernbetjeningen. Jeg har også sat min forstæker på loftet for at pakke den væk. Volumen styrer jeg med en IR extender. Redigeret af iballan - 28-Januar-2015 kl. 15:06 |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved, at på mit loft bliver der meget meget varmt om sommeren. Så hvordan opfører elektronik sig i den varme ?? , jeg ved, at en PC vil dø lynhurtig. Men ved ikke om en forstærker kan klare den xtreme varme, da den jo selv udvikler en hel del varme.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |