|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
anneschou ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 27-Februar-2007 kl. 14:23 |
Hej allesammen... Har brug for hjælp til at finde en fladskærm til min stue. Det må maks koste 10.000 kr og havde regnet med ca. 37-42'. Jeg skal bruge det til tv primært derudover dvd, og film. Ikke til spil. Det skal være et ordentligt tv, så hellere lidt mindre. Dvs. responstiden skal ikke være mega langsom og farvene skal være skarpe. Den skal være HD ready og HD 1080p eller 1080i, har ikke forstand på om man kan få det til den pris. Ved heller ikke om der skal være indb. tuner. Som i nok kan høre har jeg meget ldit forstand på det... Derudover skal den hænge på vægen så scart stik osv. skal være i siden... Jeg håber at kunne få nogle gode forslag.
|
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Panasonic PX70 kommer om kort tid, den kommer tæt på de fleste af dine ønsker... de endelige specs er ikke kommet endnu men skulle være på trapperne. Kan du ikke vente så vil Panasonic PV60 være et godt bud.
|
|
![]() |
|
anneschou ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Ok så du ville anbefale mig en plasma? Har PV60 ikke fejl med det der purpule snakes? |
|
![]() |
|
![]() |
Og burde man ikke få med indb. tuner, ellers kan jeg vel ikke se tv i 2009 når det bliver digitalt?
|
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Ja til TV og DVD vil jeg anbefale plasma. Purple Snakes er overdrevet efter min mening (har selv PV60) i øvrigt vil jeg tro at de er ved at udgå på nye eksemplarer da Panasonic efter sigende har lavet nyt software. |
|
![]() |
|
![]() |
har du nogle billeder af dit tv du kan poste?
|
|
![]() |
|
![]() |
forresten hvad med tuneren?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det kommer an på hvordan du ser TV i dag - husantenne, parabol eller kabelTV. PX60 og PX70 er med indbygget digital tuner. PV60 er uden digital tuner. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er kabeltv... Havde du nogle billeder? |
|
![]() |
|
![]() |
Med kabel tv har du ikke noget at bruge den digitale tuner til. Jeg har ikke umiddelbar nogle billeder men prøv at kigge i følgende tråd der kan du se nogle med PV60 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=19753& PN=1 |
|
![]() |
|
![]() |
LG RZ-42PC1R Hvordan er LG'en så i forhold til panasonic pv60'eren? |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Klart ringere.....iøvrigt er den ifølge en af mine gode bekendte temmelig følsom over for "burn-in" lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |