|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
anneschou ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Ok. Hvis man sidder mellem 1 og 3,5 meter fra tv'et skal man så vælge 27' eller 42'? |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Grundreglen er jo større jo bedre, men jeg vil anbefale nedenstående: Ved 42" skal du helst 2,5 m væk, ved 37" vil jeg mener at du kan gå ned til 2 m - skal du tættere på end 2 m skal du nok til at overveje 32" og så taler vi om LCD og ikke Plasma. |
|
![]() |
|
Docboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Jeg har haft et PV60 hjemme og kunne ikke leve med slangerne. Jeg har mange DVD film nye som gamle og de gamle var præget af slangerne. Det var ikke så udpræget på nyere film. På TV signalet var Tv'et godt - på nær Forbrydelsen - jeg ved ikke om det er fordi serien er optaget meget mørkt - men slangerne var der. Du må selv tage ud og opleve Tv'et - de har det i Tape Connection på vesterbrogade 94. Tag nogle DVD skiver med og se selv efter. I butikken afspiller de ofte HD DVD ( Blue Ray) og dette står fantastisk. Men jeg blev skuffet da jeg fik Tv'et hjem. Jeg venter nu på at se om problemet med slangerne bliver løst på Panasonics nye model PX70. Du vil nok opdage at den perfekte skærm ikke findes. Jeg har haft 3 stk. hjemme! Toshiba WL66 /Toshiba WL68 og senest PV60. WL66 - brummede meget WL68 har et meget digitaliseret og skarpt billed samt har en meget reflekterende skærm. PV60 som sagt purple snakes men et ganske godt TV billed. Disse udsagn er naturligt subjektive. Du skal selv afgøre valget. Imellem tiden er her lidt priser og info omkring de nye Panasonic modeller på følgende hjemme side - se under Radio TV / nyheder på vej http://www.sommer-as.dk/shop/ Jeg vil anbefale at købe hos TC, her har du fuld returret, pengene tilbage. Det har du ikke hos Sommer, og det er først når du sidder derhjemme, stille og roligt, at du kan vurdere/nyde TV'et. VH Docboy
|
|
![]() |
|
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
jeg synes helt klart du skal vente på px70 fælleskøbet kommer på benene!!
|
|
![]() |
|
hwhdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
men kommer det ???? |
|
![]() |
|
anneschou ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
ja og hvornår kommer fælleskøbet og hvad vil det sige? Vil som sagt helst ikke meget højere end de 10.000 kr jo... |
|
![]() |
|
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
ja det skal da nok komme på et tidspunkt. et fælleskøb betyder at man er mange om at købe den samme ting, derved kan prisen forhandles ned og det bliver billigere for hver enkelt at købe den, sikkert pga af at sælgeren er glad for at komme af med så mange det er en kæmpe fordel for ham også.
helt vildt lækkert!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |