|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
loonie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 06-November-2008 kl. 00:02 |
Hej!
Jeg er gået lidt kold i min søgen efter godt HDMI kabel. Jeg er ikke interesseret i at betale en halv herregård for et kabel, men vil høre om nogen herinde kan anbefale et godt 10 meter kabel i omegnen af 400 kr.? Bedste hilsener Erik... |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Der er flere muligheder her: http://www.av-connection.dk/?ML=785 EDIT: Ser lige et du efterspørger et godt kabel til de penge. Det tvivler jeg på du finder, men du kan vel prøve med et discount kabel. Redigeret af Sandal - 06-November-2008 kl. 00:28 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |