|
10" subwoofer med power fra europa |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5306 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvis det er denne her, er der 20% rabat, og så kan du få den inden for dit budget.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4489 |
||
Så nu er dine krav "under 3000kr, vejer over 12kg, kræver ikke bil, har garanti, kan prøves hjemme" PLUS at det faktisk skal være en Wharferdale SW-150? Hvad med nedenstående? Vil du helst Wharferdale fordi du har fundet en post som skriver, at den spiller godt? Hvad så med denne: KRK S10G4 – Thomann International Eller denne: Presonus Eris Pro Sub 10 – Thomann International Du kan også gå PA-vejen hvor du får høj SPL på bekostning af det helt dybe: Eller her: the box pro TL 110 – Thomann International |
|||
![]() |
|||
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1621 |
||
Skrev helst under 3000kr men hvis jeg for solgt det jeg har til salg kan jeg godt op til næsten 4000kr
1000kr brugt fordi man normal ikke kan eller meget sjældent har mulighed for at returnere en vare købt på f.eks dba og så må man sælge med tab eller vente flere uger før varen er solgt
Redigeret af gasolin - i går kl. 13:05 |
|||
![]() |
|||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4489 |
||
Du forholder dig ikke til de anbefalinger jeg kommer med?
Og hvis du nu kan købe for næsten 4000kr, hvad var så problemet med tidligere JBL-anbefaling hvor du brugte 3xBeliggenhed referencen hvor jeg foreslog over dit budget?
![]() |
|||
![]() |
|||
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1621 |
||
Du kommer reelt ikke med noget argument på hvorfor jeg ikke skal vælge en f.eks adam audio t10s over jbl subben eller jbl subben over adam audio og presonus subbene, andet end der der blir nævnt at man ikke vil vælge en 10" subwoofer der vejer 12kg
|
|||
![]() |
|||
||
Det er kun ved køb af 2 stk 2 stk er ca 7000kr 20% rabat er 1400kr = 5600kr
|
|||
![]() |
|||
||
Hvorfor skal jeg komme med modargumenter? Du spørger om anbefalinger og jeg giver dig en anbefaling. Skal en anbefaling altid komme med hvorfor man bør vælge dén fremfor 100 andre subwoofere der koster mindre? Kan ikke helt følge din proces her. Køb JBL'en og test en måned? Køb Presonus og test en måned? Hvorfor gøre det sværere end det er og vade rundt i specs og YouTube-videoer?
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5306 |
||
Ja det så jeg først bagefter. Du får meget bedre bas med 2 subs, og så oven i købet den du helst vil have. Evt sælg den ene og score nogle penge.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
||
Der må da være en grund til at anbefale jbl subben over presonus og adam audio Du kunne også have anbefalet en JBL Stage 200P til 4199kr
|
|||
![]() |
|||
||
Det ikke den samme Sw150 og sw-10
|
|||
![]() |
|||
||
Kan du ikke selv høre hvor meningsløse dine opfølgende kommentarer er? Du kan altid stille det spørgsmål og igangsætte en uendelig dialog. Hvis jeg så havde anbefalet JBL Stage, så kunne jeg også have anbefalet en SVS? Og så kunne jeg også have anbefalet Procella? Og hvis jeg havde anbefalet Procella, hvorfor anbefalede jeg så ikke en fjerde? Jeg anbefaler en JBL fordi jeg altid har været glad for JBL subs og man får ofte meget for pengene når man køber fra pro-verdenen og ikke consumer (derfor LSR fremfor Stage 200P). Kender intet til Presonus og Adam Audio så hvorfor skulle jeg blande dem ind i min konkrete anbefaling? Så kopierer igen: Køb JBL'en og test en måned? Køb Presonus og test en måned? Hvorfor gøre det sværere end det er og vade rundt i spec-sammenligninger og YouTube-videoer?
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19912 |
||
Gasolin, har du fået løst problemerne med akustikken i dit lytterum?
Det der går at du har stående bølger, hvor bassen udligner sig selv, hvorefter du bare forsøger at ændre det ved at købe endnu en sub der ikke løser problemet….. Klaus
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |