recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 10" subwoofer med power fra europa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

10" subwoofer med power fra europa

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 5306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 11:43
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Ville gerne have haft en wharferdale sw-150 men den kan ikke mere købes til den pris og der er ingen brugte
Så nu er dine krav "under 3000kr, vejer over 12kg, kræver ikke bil, har garanti, kan prøves hjemme" PLUS at det faktisk skal være en Wharferdale SW-150? 

Hvad med nedenstående? Vil du helst Wharferdale fordi du har fundet en post som skriver, at den spiller godt?

Du kan også gå PA-vejen hvor du får høj SPL på bekostning af det helt dybe:
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Point: 1621
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 12:59
Skrev helst under 3000kr men hvis jeg for solgt det jeg har til salg kan jeg godt op til næsten 4000kr

1000kr brugt fordi man normal ikke kan eller meget sjældent har mulighed for at returnere en vare købt på f.eks dba og så må man sælge med tab eller vente flere uger før varen er solgt

Redigeret af gasolin - i går kl. 13:05
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 13:03
Du forholder dig ikke til de anbefalinger jeg kommer med? 

Og hvis du nu kan købe for næsten 4000kr, hvad var så problemet med tidligere JBL-anbefaling hvor du brugte 3xBeliggenhed referencen hvor jeg foreslog over dit budget? Ermm
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 13:09
Du kommer reelt ikke  med noget argument på hvorfor jeg ikke skal vælge en f.eks adam audio t10s over jbl subben eller jbl subben over adam audio og presonus subbene,  andet end der der blir nævnt at man ikke vil vælge en 10" subwoofer der vejer 12kg
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvis det er denne her, er der 20% rabat, og så kan du få den inden for dit budget.

Det er kun ved køb af 2 stk  2 stk er ca 7000kr 20% rabat er 1400kr = 5600kr
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 13:15

Du kommer reelt ikke  med noget argument på hvorfor jeg ikke skal vælge en f.eks adam audio t10s over jbl subben eller jbl subben over adam audio og presonus subbene,  andet end der der blir nævnt at man ikke vil vælge en 10" subwoofer der vejer 12kg

Hvorfor skal jeg komme med modargumenter? Du spørger om anbefalinger og jeg giver dig en anbefaling. Skal en anbefaling altid komme med hvorfor man bør vælge dén fremfor 100 andre subwoofere der koster mindre? Kan ikke helt følge din proces her. 

Køb JBL'en og test en måned? Køb Presonus og test en måned? Hvorfor gøre det sværere end det er og vade rundt i specs og YouTube-videoer?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 13:25

Hvis det er denne her, er der 20% rabat, og så kan du få den inden for dit budget.

Ja det så jeg først bagefter. Du får meget bedre bas med 2 subs, og så oven i købet den du helst vil have. Evt sælg den ene og score nogle penge.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Hvorfor skal jeg komme med modargumenter? Du spørger om anbefalinger og jeg giver dig en anbefaling. Skal en anbefaling altid komme med hvorfor man bør vælge dén fremfor 100 andre subwoofere der koster mindre? Kan ikke helt følge din proces her. 

Køb JBL'en og test en måned? Køb Presonus og test en måned? Hvorfor gøre det sværere end det er og vade rundt i specs og YouTube-videoer?

Der må da være en grund til at anbefale jbl subben over presonus og adam audio 

Du kunne også have anbefalet en JBL Stage 200P til 4199kr
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 13:36

Ja det så jeg først bagefter. Du får meget bedre bas med 2 subs, og så oven i købet den du helst vil have. Evt sælg den ene og score nogle penge.

Det ikke den samme Sw150 og sw-10
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 14:02

Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Der må da være en grund til at anbefale jbl subben over presonus og adam audio 

Du kunne også have anbefalet en JBL Stage 200P til 4199kr
Kan du ikke selv høre hvor meningsløse dine opfølgende kommentarer er? Du kan altid stille det spørgsmål og igangsætte en uendelig dialog. Hvis jeg så havde anbefalet JBL Stage, så kunne jeg også have anbefalet en SVS? Og så kunne jeg også have anbefalet Procella? Og hvis jeg havde anbefalet Procella, hvorfor anbefalede jeg så ikke en fjerde?

Jeg anbefaler en JBL fordi jeg altid har været glad for JBL subs og man får ofte meget for pengene når man køber fra pro-verdenen og ikke consumer (derfor LSR fremfor Stage 200P). Kender intet til Presonus og Adam Audio så hvorfor skulle jeg blande dem ind i min konkrete anbefaling? 

Så kopierer igen: Køb JBL'en og test en måned? Køb Presonus og test en måned? Hvorfor gøre det sværere end det er og vade rundt i spec-sammenligninger og YouTube-videoer?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 timer 48 minutter siden kl. 15:24
Gasolin, har du fået løst problemerne med akustikken i dit lytterum?
Det der går at du har stående bølger, hvor bassen udligner sig selv, hvorefter du bare forsøger at ændre det ved at købe endnu en sub der ikke løser problemet…..

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu