|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Mazzigo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
løsningen på problemet som du beskriver kan det ikke
være to grafikkort - et onboard evt med HDMI og et passivt desktop pci-e? Men egentligt er jeg ikke modstander af at clone billedet... hvis bare at opløsningen på touch-screen var lig eller højere end 1024 x 768 som mit panasonic PX80 kan æde. Ja, faktisk kan jeg også godt leve med at swappe, men så forsvinder touch-finesse jo når jeg er på tv´et. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Det er ikke et hardwaremæssigt problem, f.eks. kan motherboard med onboard grafik uden videre klare tilslutning af 2 skæme, hvoraf de ene kan være via HDMI... HDMI opløsningen der anvendes er jo 1280x720 eller 1980x1080 uanset skærmens fysiske opløsning og det er den anden skærm skal kunne modtage i clone mode... Forøvrigt har #patriarken som ofte skriver i dette forum begået en artikel om touchscreen.. Redigeret af avh - 23-Februar-2009 kl. 14:38 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Mazzigo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
God artikel og point taken - jeg var faktisk ved at nå frem til samme konklusion selv - altså at det er røvsygt at skulle op af sofaen for at finde sit musik frem. Det skal jeg jo i dag, og det er jo faktisk det jeg gerne vil undgå. (det kan jeg jo altid komme og påstå bagefter Det naturlige næste spørgsmål er jo så.... hvornår kommer der en mobil touch enhed, som modtager data fra HTPC? Det er der sikkert ingen der kan svare på - oh well... det betyder da bare at prisen for sådan et HTPC falder med et par kilo Redigeret af Mazzigo - 23-Februar-2009 kl. 17:33 |
|
![]() |
|
- Iver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
Du skal bare køre et stykke music server software, som kan integere med VMC og iTunes og som har et webinterface, så vil du kunne styre musikken fra en hver håndholdt device, som har browserfunktionalitet. Casatools.com er et bud, men er sikkert lidt over kill. Det findes i langt billigere varianter - google google google :) /Iver |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Det findes faktisk allerede idag... |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Jeg tror jeg har fundet min nye bedste ven |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |