|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonlanghoff ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 241 |
![]() Sendt: 11-September-2008 kl. 10:54 |
Hej
Jeg er helt new når det kommer til projektorer. Søger, som det står skrevet i overskriften, en stille 1080p-projektor til max 15.000 kroner. Størrelsen på lærredet bliver nok omkring 100" og afstanden til dette bliver omkring 4 meter. Jeg er ikke bleg for at købe i udlandet hvis jeg tilgengæld kan spare nogle penge. Er der nogen projektorer på vej man bør vente på? Har læst noget om nogle Mitsubishi'er der lige er blevet præsenteret..? Hvad kommer de til at koste og hvornår kan de købes?
På forhånd tak Jon |
|
![]() |
|
Clinten ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Hej jonlanghoff,
Der kommer en række nye projektorer her i løbet af oktober. Både sanyo, mitsubishi og epson er på vej med nye projektorer. Både Mitsubishi og Epson er meget stille (iflg. specs) - selv venter jeg på Epson TW3800 som skulle komme til at lægge på ca. 1700 Euro i de tyske web-butikker. Lad dig ikke forvirre af, at der p.t. står 2000 Euro - det er Epsons pris. Så snart varerne er på hylderne, så sætter de prisen ned. |
|
![]() |
|
Brian321 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-September-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Du kan få en Sanyo Z2000 til under 11.000kr i tyskland. Den er opgivet til 19db i eco mode. Det er det laveste støjniveau jeg har set.
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Mitsubishi's projektorer kommer også ned på 19 dB, og det er _så vidt jeg husker_ ikke engang i ECO-mode...
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
Mit valg ville være denne: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=2012&zoneid=5 Når jeg er klar med mit biorum køber jeg sådan en - og den er lige faldet i pris Nikolaj
|
|
![]() |
|
flames ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Jeg har lige købt en Z2000... vil klart foretrakke den, da du lige som jeg går efter en som er støjsvag..... og så den billig mitsubishis projektor er også angivet til 19dB i ego mode... Redigeret af flames - 24-September-2008 kl. 17:55 |
|
![]() |
|
flames ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
du kan forresten læse en masse gode ting om projektorne på dette link: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=35202& PN=1&TPN=4 dog er der ikke noget om de nye som er på vej... men de koster noget mere 15k Redigeret af flames - 25-September-2008 kl. 17:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |