|
10K Ohm modstand |
Besvar |
Forfatter | |
Bigfool
Bruger Oprettet: 29-Oktober-2003 Sted: 2860, Denmark Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-November-2023 kl. 12:37 |
Hej med jer,
Jeg har en Ocean Digital internet/DAB+/FM radio, som desværre ikke vil starte op, når den bliver forsøgt tændt. Iflg. producenten skal der loddes en ny "aksial type" 10K Ohm modstand i et bestemt sted på printpladen, og det regner jeg med jeg godt selv kan hitte ud af, men 1) Hvad menes der med "aksial type"? og 2) Hvor kan man købe en enkelt i nærheden af Storkøbenhavn/Søborg? Når man googler er der kun nogle få udbydere, men de sælger kun 10/100/1.000 ad gangen. På forhånd tak for jeres input /Bigfool
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er Aksial ikke bare, at "benene" går lige igennem modstanden? Som her:
Den ene af dem, ser så ikke særligt aksial ud.......
Redigeret af mnielsen - 11-November-2023 kl. 12:45 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mvh. JørgenT
|
|
Bigfool
Bruger Oprettet: 29-Oktober-2003 Sted: 2860, Denmark Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo tak de herrer - Det kunne godt se sådan ud, men hvor finder jeg bare en enkelt?
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Bigfool
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen det var lige det svar, jeg efterlyste JørgenT - Takker og bukker
Mvh Bigfool
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |