recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 12 Pro Max vs. 13 Pro Max
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

12 Pro Max vs. 13 Pro Max

Besvar Besvar
Afstemningsspørgsmål: Hvilken ville i vælge?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
5 [83,33%]
1 [16,67%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 925
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 12 Pro Max vs. 13 Pro Max
    Sendt: 08-Oktober-2021 kl. 05:58
Har pt en iPhone 11 Pro 64GB og skal have den udskiftet og står egentlig på venteliste til 13 Pro Max. 
Men kan se at priserne på 12 Pro Max er gode. 
Ville i give 3.600kr mere for den nye model? Hvad ville i vælge?
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 3081
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2021 kl. 08:22
I det daglige giver det ikke ikke mening at skifte fra 12pro max til 13 Pro max. 
Men hvis du benytter telefonens kamera, så er der en del at hente her. Batteri kapaciteten er også bedre, og alene de 2 parameter har jeg selv skiftede på. Men ellers syns jeg ikke det er en opgradering værd.

Videofilming er ret fantastisk, specielt hvis man benytter en app som filmic pro eller til still billeder med en app som Proshot.
LG OLED 65 E6V Dolby Vision | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 | 2x JL AUDIO E112 SUBWOOFER | 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2021 kl. 08:59
Jeg er lige skiftet fra en Xs til 13 Pro Max, og for mig er de 120hz det hele værd. det er virkelig en god feature.
Get HIFI or die trying c",
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Point: 925
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2021 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

I det daglige giver det ikke ikke mening at skifte fra 12pro max til 13 Pro max. 
Men hvis du benytter telefonens kamera, så er der en del at hente her. Batteri kapaciteten er også bedre, og alene de 2 parameter har jeg selv skiftede på. Men ellers syns jeg ikke det er en opgradering værd.

Videofilming er ret fantastisk, specielt hvis man benytter en app som filmic pro eller til still billeder med en app som Proshot.

I det daglige giver det vel heller ikke mening at skifte min nuværende telefon ud :)

Men det er faktisk derfor jeg har valgt at skifte til Pro Max for netop at få en anden oplevelse. 

Jeg har læst anmeldelserne og kan også se at kamrea og batteriet er blevet bedre. 
Selve batteriet har jeg aldrig haft problemer med så det er jeg ikke så bange for er et problem. 

Kameraet og skærmen er nok der hvor jeg tvivler mest på hvad jeg bør vælge.
Selve det nye ProRes film format giver jeg intet for fordi det er kun hvis du vil redigere dine film. Og det andet hvor den kan lave potræt video ser temmelig halvbagt ud.

Har faktisk købt Filmic Pro og netop denne app kan jo lave sådan noget potræt video effekt som netop burde overflødiggøre det på iPhone 13.

Så det er mere de større sensore og linser der kan give bedre billeder. 
Men er dette "3600kr" bedre?

Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
danishHIFI Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2005
Sted: Struer
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danishHIFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2021 kl. 11:31
For mig er de 120hz ikke meget værd. Men at man nu kan komme helt tæt på med foto er meget fedt. 
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Maj-2009
Point: 953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2021 kl. 16:24
Jeg ville tage 13, kan godt lide dens nye kamera, syntes ikke man ligger mærke til 120 hz
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu