|
12 volt trigger - relæ |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb da SÅDAN en. Den kræver hverken strømforsyning eller loddekundskaber :-) Den løsning har jeg selv brugt i flere år.
BS
|
|
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
Takker Og den er nem at slutte til??? |
|
SilverLine
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja ellers får du mig til at gøre det ole wedel
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
jsj1
Super bruger Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klausdm, du har tilsyneladende fuldstændig ret mht at triggersignalet er en FAST spænding, jeg ved ikke hvordan jeg havde målt mig frem til et puls signal, men prøvede lige at måle nu her, og min Onkyo AVP sender også en fast spænding, 12v, ud!
Undskyld, jeg tog fejl, så håber alle synder er forladt ;-) |
|
Mvh
Jan |
|
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min Denon 3806 har et strøm udtag (det har din 2312 ikke) hvor i der sider en 5,6 volt Nokia mobiloplader der trækker en 12 volt blæser. Denonen bliver for varm bare den er tændt da et strømforbrug på 80watt giver for meget varme når der kun er 5 centimeter luft over den. Du må kunne bruge en TV strømspareskinde og så kan du jo bruge den termostat som BS foreslår hvis du vil. |
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken løsning endte trådstarten med?
|
|
Zuppe
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke hvad op endte med, men jeg bruger sådan en her, til at tænde mine forstærkere.
|
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
okay
Jeg skal nemlig bruge et relæ med 230 volt med tændes med 12 volt trigger fra min processor, så det tænder for strømmen til mine blæser. Jeg har kigget på denne: https://elektronik-lavpris.dk/p92241/ksd225ac8-solid-state-relay-z-vers-250v-25a-hocke/ |
|
Zuppe
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Umiddelbart ser den ud til at ville virke.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19479 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vilstrup, bor du et sted i nærheden af mig og kan bruge en der ikke har plastcover over sig, så kom forbi. Jeg har en 8-10 stykker.....
Klaus |
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
Danm har du haft en masse produktion i gang😳 Men ja det ville jeg helt sikkert, da et plast cover jo ikke koster meget. |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers har jeg en i overskud (købte 2). Den kan fås billigt.
M.v.h. |
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |