|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Gun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 133 |
![]() |
||
Ja, Flex-tv: http://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=flextv
Men når nu du er tilfreds med dit valg, så er der jo ingen ko på isen :) |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
||
Hvilke kanaler kan man så bestille med flex tv? Det synes jeg ikke jeg kan se nogen steder. |
|||
![]() |
|||
Doose77 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
||
Den eneste måde jeg lige har fundet er ved at gå ind i deres shop og vælge at du vil bestille det. Så kommer det op. Men er sikker på der er en oversigt et sted. Jeg må indrømme jeg havde svært ved at finde 5 point bare til den lille pakke af kanaler jeg rent faktisk vil se, men i bund og grund er initiativet godt. ![]() |
|||
![]() |
|||
Gun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 133 |
![]() |
||
Måden er netop at bruge shoppen. Da der er forskelligt udbud i de forskellige antenneforeninger i landet tror jeg ikke der findes nogen oversigt.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det burde altså ikke være svært at lave når de forvejen har en "Hvad kan jeg se" knap hvor man indtaster postnummer og vælger antenneforening. Der kunne da fint være en oversigt over de kanaler man nu har mulighed for vælge som flexkanaler, men igen det stofa vi snakker om. [edit] Har så lige været igennem shoppen for at se kanalerne. Igen undrer det mig at tv3 står på listen over kanaler man får ved at vælge flexpakken, den er jo allerede i pakke 1. Det samme gør sig i øvrigt gældende for alle tre tema pakker. Jeg gætter på man så bare betaler for tv3 to gange; 1 gang til an-tv og 1 gang til stofa. Redigeret af donfrankie - 14-December-2010 kl. 16:33 |
|||
![]() |
|||
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
||
Jeg har pakke 1, og jeg føler mig bollet i røven hver evig eneste måned, og det bliver da ikke bedre til næste år. halvdelen af kanalerne betaler jeg over licensen, og den anden halvdel er tysk og spansk, som jeg ikke forstår alligevel, så det er jo super.
Er det ikke noget med, at man kan skifte frit imellem udbyderne pr. 1-1-2011? |
|||
![]() |
|||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
||
Er det ikke det man kan herinde: http://www.stofa.dk/zaptor/showoversigt.php?shortcut=zaptorudbud&plantid=797&zipcode=9000 Eller er det noget nyt? Jeg kan da se FlexTv her i Aalborg...
|
|||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Haha, jo præcis..! |
|||
![]() |
|||
Doose77 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
||
Spørgsmål... er prisen 199kr inkl. den lille pakke? Altså betaler man 199kr oveni pakke 1 prisen eller er det 199kr i alt? For der står det er inkl. den lille pakke men det lyder lidt underligt synes jeg.
|
|||
![]() |
|||
mortenkaal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() |
||
Prisen er uden den lille pakke, jeg kan nu ikke se nogle steder at den skulle være med i prisen.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så læser man hvad Hjørring kan forhandle hjem af aftaler og så må bestyrelsesmedlemmerne af an-tv føle at de er godt udvidet i anus.
De har flere HD kanaler og en del billigere. Flere kanaler billigere, bestyrelsesmedlemmerne må snart til at overveje om de penge de får sort af stofa kan bære at de bliver røvpulet af stofa. AN-TV burde som en rigtig stor antenneforening få de bedste vilkår til deres kunder, men det tænker de åbenbart ikke på. Så er det bedre at få penge i ens egen pengepung. |
|||
![]() |
|||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
||
Øhhh HAS og AN-TV har jo vildt forskelligt udbud af totalt antal kanaler - så det er jo ikke nemt at sammenligne det.
|
|||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |