|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
The Evil Dead 2. En hytte ude i skoven. Måske mere morsom end uhyggelig, men en klassiker.
Prøv at søge 'Evil Dead 2' på Youtube. Så finder du flere gode klip. Redigeret af Skalle06 - 13-September-2010 kl. 10:08 |
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jeg melder mig også i koret af enten the ring eller the grudge
Jeg prøvede faktisk at få hjemmetelefonen til at ringe lige efter filmklippet i the ring (dem der har set 1teren ved hvad det går ud på) og min kone syntes mildest talt ikke det var sjovt ![]() Redigeret af rhsin - 13-September-2010 kl. 13:15 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() |
filmen rovdyr er også en gyser der sker i skoven.
|
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Wrong turn helt klart
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Hvis det ikke må vare længeren end 15 - 20 minutter og scenen skal give mening i sig selv så er indledningen / introen til Scream måske sagen. Jeg er helt enig i at de andre foreslåede film er bedre gysere men at finde et klip / en scene fra fx The Ring som kan ses enkeltstående kan nok godt være svært.
Redigeret af Stampe - 13-September-2010 kl. 14:27 |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Eller måske noget fra Fredag d. 13 serien. De første par film foregår ved em lille sø i en skov......
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg kom også til at tænke på netop når der kun er 15 minutter.. så er de fleste film altså gys over 2 timer... en film som helhed ikke er voldsomt uhyggelig er "The Village".. men her er der faktisk flere rimeligt passende idet det også er i skov og natur.. og de netop godt kan tåle at tages ud af en helhed... der er flere passager hvor folk jagtes af noget ubekendt i en skov i længere tid.. også når det er mørkt... den kunne måske være et udmærket bud at klippe lidt i.
forresten især starten af 28weeks later kan i den grad også få pulsen op, den kan også tages ud af en helhed.. og her er det jo inficerede mennesker der er de bad guys
![]() ![]() ![]() Redigeret af rhsin - 13-September-2010 kl. 14:57 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Et lille forslag til jeres natløb. Jeg var med i noget lignende da jeg gik i 9. klasse.
Da vi skulle finde en post nede i en mørk skov, kom der pludselig en mand med ishockey maske løbende med en motorsav for fulde omdrejninger, der fik vi benene på nakken og hjertet op i halsen
![]() |
|
![]() |
|
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
![]() |
Nej, nu kommer barnet op i mig. Selv om jeg nu er 38 kunne det sgu være sjovt at prøve... ![]() Mvh Michael/MF1971
|
|
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
En god ide er så at tage kæden af motersaven!!!! Man kan åbenbart også gå over stregen, har oplevet at nogle af deltagerne reelt troede nogle af deres venner reelt var blevet bortført af nogle maskede mænd i en varevogn. De tog det ikke så pænt
![]() edit: stave... Redigeret af Briam - 13-September-2010 kl. 19:31 |
|
![]() |
|
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
![]() |
Ha-ha nej, det kunne jeg forstille mig...
![]() Redigeret af MF1971 - 13-September-2010 kl. 18:56 |
|
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Helt enig!! Kæden var nu også afmonteret den gang
![]() Også en fed ide med at bortføre, men som du siger nok ikke alle der tager det lige pænt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |