recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 15 min gys inden natløb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket15 min gys inden natløb

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 10:03
The Evil Dead 2. En hytte ude i skoven. Måske mere morsom end uhyggelig, men en klassiker.

Prøv at søge 'Evil Dead 2' på Youtube. Så finder du flere gode klip.

Redigeret af Skalle06 - 13-September-2010 kl. 10:08
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 13:14
jeg melder mig også i koret af enten the ring eller the grudge
 
Jeg prøvede faktisk at få hjemmetelefonen til at ringe lige efter filmklippet i the ring (dem der har set 1teren ved hvad det går ud på) og min kone syntes mildest talt ikke det var sjovt LOL


Redigeret af rhsin - 13-September-2010 kl. 13:15
Mvh

René
Til top
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 13:36
filmen rovdyr er også en gyser der sker i skoven.
Til top
deepmagic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 13:58
Wrong turn helt klart
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 14:26
Hvis det ikke må vare længeren end 15 - 20 minutter og scenen skal give mening i sig selv så er indledningen / introen til Scream måske sagen. Jeg er helt enig i at de andre foreslåede film er bedre gysere men at finde et klip / en scene fra fx The Ring som kan ses enkeltstående kan nok godt være svært.

Redigeret af Stampe - 13-September-2010 kl. 14:27
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 14:33
Eller måske noget fra Fredag d. 13 serien. De første par film foregår ved em lille sø i en skov......
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 14:35
Jeg kom også til at tænke på netop når der kun er 15 minutter.. så er de fleste film altså gys over 2 timer... en film som helhed ikke er voldsomt uhyggelig er "The Village".. men her er der faktisk flere rimeligt passende idet det også er i skov og natur.. og de netop godt kan tåle at tages ud af en helhed... der er flere passager hvor folk jagtes af noget ubekendt i en skov i længere tid.. også når det er mørkt... den kunne måske være et udmærket bud at klippe lidt i.
 
 
forresten især starten af 28weeks later kan i den grad også få pulsen op, den kan også tages ud af en helhed.. og her er det jo inficerede mennesker der er de bad guys Wink  skal ses her http://www.youtube.com/watch?v=wHf6Th-E3kE (film kan ikke vises her) men den er ret ligetil.. for mener de første ca. 10-15 minutter er man langt ude på kanten af stolen.. og det er ret hårdt og kontant.. mennesker der jagter mennesker og  bider lidt i dem Star som et hyggeligt lille forspil... den er ihvertfald let at gå til... især fordi filmen jo lægger op til at være en hyggelig film.. som altså munder ud i en ret intens handling... pulsen kommer klart i vejret Big smile
 
 


Redigeret af rhsin - 13-September-2010 kl. 14:57
Mvh

René
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 18:33
Et lille forslag til jeres natløb. Jeg var med i noget lignende da jeg gik i 9. klasse.
 
Da vi skulle finde en post nede i en mørk skov, kom der pludselig en mand med ishockey maske løbende med en motorsav for fulde omdrejninger, der fik vi benene på nakken og hjertet op i halsen Tongue
Til top
MF1971 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 512
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Et lille forslag til jeres natløb. Jeg var med i noget lignende da jeg gik i 9. klasse.
 
Da vi skulle finde en post nede i en mørk skov, kom der pludselig en mand med ishockey maske løbende med en motorsav for fulde omdrejninger, der fik vi benene på nakken og hjertet op i halsen Tongue

Nej, nu kommer barnet op i mig.
Selv om jeg nu er 38 kunne det sgu være sjovt at prøve...Big smile

Mvh
Michael/MF1971
Mvh

Michael/MF1971

Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 18:44
En god ide er så at tage kæden af motersaven!!!! Man kan åbenbart også gå over stregen, har oplevet at nogle af deltagerne reelt troede nogle af deres venner reelt var blevet bortført af nogle maskede mænd i en varevogn. De tog det ikke så pænt Big smile

edit: stave...


Redigeret af Briam - 13-September-2010 kl. 19:31
Til top
MF1971 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 512
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af Briam Briam skrev:

En god ide er så at tage kæden af motersaven!!!! Man kan åbenbart også gå over strejen, har oplevet at nogle af deltajere reelt troede nogle af deres venner reelt var blevet bortført af nogle maskede mænd i en varevogn. De tog det ikke så pænt Big smile

Ha-ha nej, det kunne jeg forstille mig...LOL


Redigeret af MF1971 - 13-September-2010 kl. 18:56
Mvh

Michael/MF1971

Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af Briam Briam skrev:

En god ide er så at tage kæden af motersaven!!!! Man kan åbenbart også gå over strejen, har oplevet at nogle af deltajere reelt troede nogle af deres venner reelt var blevet bortført af nogle maskede mænd i en varevogn. De tog det ikke så pænt Big smile 
 
Helt enig!! Kæden var nu også afmonteret den gang Smile
 
Også en fed ide med at bortføre, men som du siger nok ikke alle der tager det lige pænt Big smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu