recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 15 min gys inden natløb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket15 min gys inden natløb

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
christen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 19:21
Vi har faktisk en der løber rundt med en maske og motorsav så den er dækket ind (:
Håber heller ikke det bliver for meget for dem. Men på den anden side, så er det ikke mig der skal putte dem i seng når de kommer hjem ^^

I må meget gerne komme med ligende forslag (: Det er altid godt med forskellige input.



Redigeret af christen - 13-September-2010 kl. 19:28
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 19:41

Klart paranormal activity. Der skulle det være muligt at hive 15-20min ud og stadig skide små grønne grise

Til top
Tallahassee Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 20:13
Nu kan jeg se, at The Blair Witch Project er nævnt et par gange. Det er godt nok hundrede år siden jeg har set den sidst! Men så vidt jeg husker, møder de nogle sten i skoven der er stablet, og nogle ting der hænger fra træerne? 

Det kunne måske være meget sjovt, at linke nogle ting fra filmen til det de kommer til at opleve i skoven… Selvom det selvfølgelig så er tydeligere, at det er "gas".

En super, super fed gyser der på en måde foregår ude i skoven er The Strangers. Den er super simpelt opbygget (det er jo altid det der virker bedst). Lige umiddelbart kan man godt starte 10min inde i filmen og så vise 20-30min - det ville virke ret godt!
Anden gang jeg så den, var ved dagslys (vi havde blændet stuen lidt af) sammen med en kammerat, og han var sgu ikke specielt stolt af det! Big smile  LOL

Edit: The Strangers kan i almindelighed godt anbefales! Kender ikke mange der har set den, men den er ret god, meget simpel og ret uhyggelig - på den der psykologiske måde…der er ikke noget splat i den.


Redigeret af Tallahassee - 13-September-2010 kl. 20:15
I haven't cried like that since Titanic!
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af Tallahassee Tallahassee skrev:

Anden gang jeg så den, var ved dagslys (vi havde blændet stuen lidt af) sammen med en kammerat, og han var sgu ikke specielt stolt af det! Big smile  LOL
 
Var det Mark der ikke kunne klare mosten? Big smile
Til top
christen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 23:20
Så the ring og der var en ekstra film kaldet "ringe". En lille kortfilm der tager 13 min og som er okay kontra deres aldersgruppe (:
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 23:46
Spred rygtet at der engang blev fundet en død mand i skoven, men tag det sådan ret afslappet for det er slet ikke i den del af skoven jeres o-løb er. Det var vist noget grimt noget, politiet mente at han måtte være blevet overfaldet af nogle vilde hunde, men selv om man søgte skoven igennem fandt man aldrig rigtigt mere.. Ungerne synes sikkert du er fuld af gode historier, men lur mig om ikke de skriger når du har gemt dig ude på ruten med en ghettoblaster med optagelserne fra den lokale kennel.. 
Til top
christen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 08:34
Gode ide (: vi har ghettoblaster som skal ligge lydeffekter :P
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu