recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 15m kabel mellem PC og lcd (LE-40R72B)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket15m kabel mellem PC og lcd (LE-40R72B)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Aceo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Juni-2006
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: 15m kabel mellem PC og lcd (LE-40R72B)
    Sendt: 11-Juni-2006 kl. 11:47
Jeg har forgæves søgt selv at få svar på nedenstående spørgsmål, men alle de forskellige stik og kabler er simpelthen for forvirrende. Derfor håber jeg, at en med et lignende setup, måske kan fortælle, hvad vedkommende selv har brugt.

Computeren står i et rum og tv'et i et andet. Derfor er det nødvendigt med nogle lange kabler (15 m), så jeg kan få PC signalet ind på fladskærmen.

Setup er følgende:
TV er: LE-40R72B fra Samsung
PC er: Grafikkort med 2 dvi udgange (har omformer til VGA), Lydkort har både Spdif og jack udgang.

Jeg får senere et: Logitech Z 5450 Digital, så lyden skulle gerne kunne flyttes fra tv og derover med de kabler jeg køber i første om gang.

Hvilke kabler bør jeg bruge?
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2006 kl. 16:35

Et 15 meters VGA kabel. Du kan ikke forbinde computer og R72 med DVI. Du skal være sikker på at dit grafikkort udsender et VGA signal (undersøg lige hvad der menes med omformer til VGA).

Lyden kan formentlig kun overføres som stereo (læs brugervejledningen til TVet), dvs. du skal bruge et kabel med jack stik i den ene ende og stereo phono stik i den anden.

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu