recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 160 GB Harddisk viser kun 32 GB - Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket160 GB Harddisk viser kun 32 GB - Hjælp

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Zdrenka Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 13:51

Jubii. Min pc kunne godt finde hele HDD'et så nu er jeg igang med at formatere. Nu tror jeg problemet er løst. Endelig, jeg drukner i computer-problemer for tiden så mange tak for hjælpen.

Til top
Zdrenka Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 17:17

Best som man tror problemet er løst falder man af hesten igen.

Nu har jeg lavet en partition på min gamle pc som optager hele diskpladsen og når jeg sætter den i det eksterne kabinet til min bærbar siger den stadig kun at den kan formatere op til 31,6 GB uanset indstillinger. Kan det have noget at gøre med at jeg formatere den i XP og sætter den ind i et Vista system?

Til top
Zdrenka Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 17:37

YES! Op på hesten igen! Jeg føler mig meget dum. Jeg havde åbenbart læst tegningen med hvordan jumperen skulle side for at være i Master, forkert. Men jeg sværger den kunne altså misforståes. Men nu kan jeg se hele møget og er i gang med at formatere så nu skulle problemet ENDELIG være løst. Thank god.  Men endnu engang tak for hjælpen.

HUSK FOR GUD SKYLD AT CHECKE JUMPEREN SOM DET ALLERFØRSTE!

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu