|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() |
Prøv at søg på medion ca 1 år tilbage. Dengang havde Aldi også en billig maskine til salg. De fleste leverede vist deres maskine tilbage. Faktisk var der så alvorlige fejl på disse maskiner, at selv en KISS ville fremstå som stabil i forhold til. Redigeret af lahan |
|
![]() |
|
bowinkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2005 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Lahan, Du har formentlig ret. Man skal bare huske på at Medion (for nu at tage dem) formentlig har lært noget i løbet af det år... Medion laver generelt rimelig helstøbte løsninger er mit indtryk... Jeg hælder personligt stadig mod Kiss. Alene grundet LAN featuren... /B
|
|
![]() |
|
bjarne68 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg har arbejdet med discount markedet i Tyskland. Om selve recorderen kan jeg ikke sige meget, men Tevion og Medion er ikke det samme. Tevion er ALDI Syd´s eget "brand". Jeg har flere "Tevion" produkter hjemme og er godt tilfreds med kvaliteten generelt.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() |
Tja medion har måske lært noget men hvorfor skal det gå ud over forbrugeren. Indtil videre har jeg ikke set et medion produkt hvor jeg er blevet imponeret. |
|
![]() |
|
s1000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Det er en overflødig diskussion om Medion har lært af deres fejl eller
ej - faktum er at der ikke er tale om et produkt fra Medion, men
derimod Magnum, som muligvis kan være en lokal variant af Tevion, idet
nøjagtig samme produkt tilsyneladende bliver solgt gennem Aldi i
Tyskland under dette mærke.
Benytter man tilbudsavisen fra Aldi kan det ses meget tydeligt at mærket på produktet er Magnum - billedet på deres website er ganske enkelt ubrugeligt. Spørgsmålet er nok i højere grad om Aldi har lært af deres fejl. De kan vel ikke helt ignorere at så mange maskiner leveres tilbage (Medion) grundet fejl, så man kunne håbe at de denne gang har testet deres produkt lidt bedre igennem. Der er dog stadig tale om en maskine med rimelig gode specs til en meget lav pris... i min verden er det garant for dårlig kvalitet, men håber da jeg tager fejl. |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jeg har fulgt lidt med i denne debat, og var det mig, der skulle finde et produkt i denne prisklasse, så tror jeg nok jeg ville vælge at købe fra et "anderkendt" firma istedet for... F.eks. AMITECH. Så er der jo da ihvertfald et firma bag, som man kan "dunke" oven i hovedet, hvis der er problemer. Se den her: http://www.amitech.dk/includes/webprodukt/hifi2/harddiskReco rder/index720.asp Den kan endda fås til priser, som matcher ALDI og LIDL. http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=139566 Firmaet: Easyshopping.dk kender jeg, og der har aldrig været problemer, de gange jeg har handlet der. Redigeret af Pokerface |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Hapsdog ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 319 |
![]() |
No affence (staves det sådan) Købte en 512 Mb mp3 afspiller m. radio i Føtex for en slik. Problemer, problemer og først nr. 3 virkede. Og så er der jo kun en plovmand op til en Pio 433. mvh Redigeret af Hapsdog |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Enig "Hapsdog", selvfølgelig kan der være problemer med en AMITECH også. Men det kan der jo med samptlige fabrikater, og sikkert også med en Pio. Har da før været ejer af en af deres ellers så berømte Auto-radioer. Og ALDRIG har jeg i min bil oplevet magen til gang lort. Nå men, har manden så ikke lige de sidste "500 dask" op til denne, eller behovet for sådan èn ikke er der, jamen så kan han måske nøjes med det "næstbedste", og det jo så lige spørgsmålet, hvad det så er. Og så ja, Mp3 afspillere, det er sgu' nogle underlige dimser. hvad vi ikke her i huset, har brugt af timer, på at finde èn som ungerne selv kunne "hitte ud af" det kan vist ikke forklares. Og det uanset både de billige el. dyre afspillere. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Killalot ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg har lige været i Aldi og købe en (Magnum), selvom der ikke bliver
talt vildt pænt om den her. Må lige teste om den er så dårlig som det
lyder. Har desværre ikke helt vild meget tid, men håber på at kunne
lege med den i weekenden.
|
|
![]() |
|
houseman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Jeg har også lige investeret på trods af den ikke særlig positive
kritik maskinen har fået herinde. Indtil videre kan jeg berette:
den spiller fint divx på cd rom og dvd rom på trods af at der står i manualen at den ikke kan det. Den spiller fint alm dvd'er Den larmer mindre end min støvsuger Den optager fint har ikke prøvet mp3 afspilning endnu MEN den er selvfølgelig ikke regionsfri! Det kunne jeg jo nok have sagt mig selv eftersom de ikke reklamerede med det, men er der nogen her med tilpas store tyskkundskaber der har læst i de tyske tråde om den kan låses op? Andre spørgsmål vedr maskinen besvares med kyshånd Nå ja, Goddag Redigeret af houseman |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
"Den larmer mindre end min støvsuger" hehe, er det positivt?
Men tillykke med den, håber da at den er bedre end det lyder til herinde.. |
|
![]() |
|
houseman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Ja, det er positivt i mine øjne (ører) dog generer regionstingen
mig ret meget da jeg har en del region 1 film. Nå , det får man for
ikke at tænke sig om.
Vender tilbage når jeg har fået testet den lidt mere Er der nogen der har luret hvad den tyske tevion model helt nøjagtigt hedder? altså tevion xxxxxxx Redigeret af houseman |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |