|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | |
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej houseman,
Area450 havde altid svar på rede hånd vedr. disse Taiwan optagere (indtil de lukkede). Svaret kan muligvis findes i deres forum som stadig er aktivt. Alternativt kan du forsøge med nogle af mine forslag i tråden Magnum 3000. /Lars |
|
![]() |
|
s1000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Er der ikke en af jer Magnum ejere der kunne give et lidt mere detaljeret review af maskinen. Alle ved jo at der vil være nogle mangler, når prisen er som den er, men er den stadig et køb værd? Nu ved vi i hvert fald at afspilleren ikke er regionsfri, men hvad med optager funktioner, tuner, timer, HDD -> DVD overførsel, fjernbetjening osv. Hvad er det der omtales som "et par grove fejl" på det tyske forum og er der generelt noget så galt at man skal holde sig væk. Hvad med lidt billeder af front, bag og fjernbetjening?? |
|
![]() |
|
bjarne68 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej alle, Har lige ringet på firmaets service hotline som har solgt denne optager til aldi, for at få lidt mere information på produktet da jeg selv overvejer at anskaffe en. De kan oplyse hvordan man ændre regionskoden på maskinen. Den skulle kunne afspille alle regionskoder, deres nummer er 70206815 Mvh Bjarne Redigeret af bjarne68 |
|
![]() |
|
houseman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Tak for det Bjarne, har lige ringet og nu er den regionsfri! ville gerne skrive koden her hvis det kan hjælpe andre, men er ikke sikker på reglerne på det område. Vender som sagt tilbage senere når jeg har fået den testet lidt mere, men da det er min første hd recorder kunne det være fint med lidt tips om hvad jeg skal tjekke for. |
|
![]() |
|
Tonny ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Houseman-kan du ikke sende koden til min e-mail har købt en til gave- men vil selv tjekke maskinen af. |
|
![]() |
|
houseman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Jep, giv mig din mail og det skal ske
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Houseman,
Det kan du nu roligt gøre. Det er hverken ulovligt at regions-frigøre en DVD afspiller i Danmark eller offentliggøre en taste-sekvens til samme. Så længe der ikke er copyright materiale involveret bryder du ingen regler (hvis frigørelsen havde bestået af en firmware opdatering, ville det have været ulovligt at distribuere den). Mange brugere her ville formentlig have glæde af proceduren - og Medion support ville blive aflastet fra mange tlf-opkald /Lars |
|
![]() |
|
Tonny ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Houseman du trykker bare på kuverten pb nede under- på forhånd tak. |
|
![]() |
|
![]() |
kodefri magnum drw 9500: 1: open tray 2: tryk 'stop' 3: tryk 734466 4: brug pil op/ned til at skifte mellem regioner (0 = alle regioner) 5: tryk 'enter'
Voila Redigeret af houseman |
|
![]() |
|
![]() |
Det er bare fint Houseman du for mange tak prøver det med det samme |
|
![]() |
|
s1000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Er jeg den eneste der ville sætte enorm pris på at høre en tilbagemelding fra nogle Magnum ejere? I virkeligheden kunne man nøjes med et konkluderende JA eller NEJ til et køb. Det bedste ville naturligvis være en mini anmeldelse af gode og dårlige ting... Redigeret af s1000 |
|
![]() |
|
Killalot ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Har lige testet min Magnum lidt her til aften.
Kan kun sige KØB Den er utrolig nem at finde ud af, nemme menuer på dansk. Den er næsten helt lydløs. Billede kvalitet ser rigtig godt ud. Kan kun sige 1 negativ ting, og det er at man ikke kan redigere i de film man har optaget. Dvs. du er godt på den hvis du har optaget noget der fylder mere end hvad der kan ligge på en skive, vil jeg tro (har ikke prøvet det endnu) Har set en LG som kunne, og det vil jeg godt nok helst ikke undvære. Men igen til den pris kan man vel heller ikke forlange alt. Så køb den anyway, du bliver ikke skuffet. ![]() Redigeret af Killalot |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |