|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
||
Som 16 årige havde jeg et eller andet stereoanlæg med pladespiller på toppen fra Schneider. Alt sammen proppet ind i et rackskab med glas låge foran og ovenpå. Ikke lige frem det du har stående der Du er allerede rigtig godt på vej. Eneste der vel er at klage over sådan lige nu er vel dit tv? Smid lidt efter det, og du godt kørende. |
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
![]() |
|||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
||
okay, men jeg glæder mig til at se dit når det kommer op og du får nogle billeder ind, jeg synes altid det er spændende at se hvad andre er kommet frem til, og se andres tanker osv. ![]() |
|||
![]() |
|||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
||
tak for de fine ord ![]() ja mit tv skal sku snart skiftes ud. men det bliver først efter sommerferien. går på efterskole lige pt. så der skal lige tjenes nogle penge i ferien hehe. ![]() |
|||
![]() |
|||
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
||
Samme her, det giver oss inspiration til hvordan man selv kan lave sin hjemmebio... men der kommer formentlig billeder i løber af den kommende måned... ![]() |
|||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ja meget, man sidder lige og kigger og sådan, og tænker hey, det sku fedt det der. og sådan ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |