|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Eco2001 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 02-November-2006 kl. 12:58 |
i størrelsen 19-23"
Jeg er blevet ret vild med designet på de hvide samsung LCD-skærme. Jeg har fundet 19" til 3999,- hos SHG.dk i Århus, hvor jeg bor. Men efter endt bestilling har jeg nu fået at vide at jeg først kan få den midt i december, hvilket jeg synes er ret lang ventetid. Kender i nogen steder hvor man kan få den til omkring den samme pris (inkl. levering) - max. et par hundrede extra? (Evt. har jeg haft kig på 23" også, men vil ikke give over 5000,- for den, da der er tale om et tv til soveværelset...) |
|
![]() |
|
Rtorp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 186 |
![]() |
Godpris.dk har den i hvid til kr. 4.499
![]() |
|
![]() |
|
Eco2001 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Stadig en høj pris (samt der kommer forsendelse oveni)
|
|
![]() |
|
Rtorp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 186 |
![]() |
Jeg har også kigget lidt på dette TV, blot i sort. Jeg kan ikke finde det billigere pt. Så hvis du ikke kan vente til de kan levere, så må du vist finde et andet (billigere) TV
![]() |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Nej, priserne hos "GodPris" er Incl. levering, når beløbet man handler for overstiger 395 kr. Se her: http://www.godpris.dk/images/vilkaar%20aug2006.htm Redigeret af Pokerface - 02-November-2006 kl. 16:15 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
MaRtiNeZ Online ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Jeg har lige købt 23"eren til mit soveværelse hos Fona (ved godt jeg har givet overpris, men lavede en god handel fordi jeg samtidig bestilte en Sony 40X2000) Billedet står super, specielt med dvd og xbox360. Designet er superflot og alt i alt er jeg tilfreds med mit køb |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |