|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() Sendt: 28-Juli-2010 kl. 13:34 |
TV:50" LG PQ6000 plasma
Lyd: Logitech Z5500 2.1 Afspiller: PS3 40 GB Tuner: Samsung HD boks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Vistrup - 28-Juli-2010 kl. 13:35 |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Nydeligt, enkelt og minimalistisk. Bruger selv et Z5500 5.1 setup optisk fra PC i kontoret. Fremragende lyd til ingen penge.
|
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Jo tak.
Ja det spiller fantastisk til pengene. Det halter dog til musik. |
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() |
Seje "sofaborde" og nydeligt setup..
|
|
![]() |
|
delinde ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
LOL! Jeg så de to første billeder, og troede faktisk de træstubbe var til at sidde på. Meen, heldigvis var budgettet alligevel ikke SÅ skrabet
![]() Ellers nydeligt og enkelt setup...men jeg tror nu, jeg selv ville synes der manglede lidt lyd, til den kæmpe plasma! Redigeret af delinde - 11-August-2010 kl. 02:17 |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Nu kan man ikke se hvor stor stuen er - men hvis ikke rummet er ret meget større end billederne viser, så kan Z5500 sagtens spille det rum op
![]() |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
mdande ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Nydeligt
![]() ![]() |
|
Sony BDP-S570 Harmony 1000+IR/RF Orbaudio mod2 5.1 speakers Xtreamer/Squeezebox duet |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Hvorfor ikke 5.1? Der er vel flere højttalere med Z5500
![]() Ellers et nydeligt setup. Skærmen ligner sq min
![]() |
|
![]() |
|
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
Det ser rigtig godt ud. Flot.
![]() |
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
ser flot ud - jeg skulle alligevel ha købt min LG som 50" sidste sommer kan jeg se...
Du skulle lige sætte en økse i huggeblokken, blot for effektens skyld ![]() Fint maleri - det bliver man da helt glad af at se på |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for de fine ord.
Hehe det er dog sofaborde. Højtalerne spiller fint rummet op - Faktisk er bassen lidt for voldsom IMO til lejlighedsbrug. Jeg har valgt 2.1 da jeg ikke rigtig kan smide baghøjtalere op, pga. rummets indretning. Og så gik jeg efter et mere minimalistisk look. Vores lejlighed er i alt 58 kvm og er kun en 2 værelses. Maleriet er forresten lavet af min kæreste og svigermor efter tegninger af min kærestes niece og nevø :) Jeg er glad for jeg beholdte mit 50" - Jeg syntes det var for stort i starten. Jeg døjer dog en del med genskin men mon ikke det blir bedre til vinter. ps3'eren er solgt og en LG Bluray afspiller BD350 er bestilt. Havde ikke tiden til at game da jeg lige er blevet far. Derudover, kommer der en wallsticker op over tv'et. Nye billeder følger. |
|
LG C1 65"
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |