recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2.1 surround
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket2.1 surround

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2008 kl. 15:08
Til top
act_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2007
Point: 233
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2008 kl. 20:57
Køb en stereoforstærker og et par gode højttalere - bliver du gladere for end et færdigt 2.1 sæt!

Alternativt en surround-receiver og to gode fronthøjttalere - så kan du senere opgradere med flere højttalere hvis du får lyst...
Til top
René M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Vejle, DK
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2008 kl. 00:03

Synes snart mere det er reglen end undtagelsen at folk svarer i øst når manden spørger i vest

Han spørger på et 2,1 anlæg, da det formentlig er det han ønsker og for svar på at det er ringe og umuligt kan være godt, skal bruge mange flere tusinde for noget der er nogenlunde osv.

Det er ikke ment som kritik af nogen, men synes bare udfaldet tit er sådan 

Jeg er ikke selv hifi-nørd, men kan godt høre god lyd når den er der. Men igen er det heller ikke alle der har behov for det største og bedste.

...Nå...Så kom jeg af med det

Jeg vil sige til prisen får man et ganske udemærket anlæg i fx. et Samsung som nævnt. Deres anlæg er også ganske nydelige.

Ellers har Sony og Philips også lavet nogle hæderlige 2,1 systemer indenfor din prisramme.  Tjek bare deres hjemmesider og hifipriser.dk

Alt i alt køb du bare et 2,1 system, du skal nok blive tilfreds.

Held og lykke med købet

Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E
Panasonic SC-HTB520
Panasonic DMR-BCT730EG 500GB
Panasonic DMP-BD35

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2008 kl. 17:00
Oprindeligt skrevet af René M René M skrev:

Synes snart mere det er reglen end undtagelsen at folk svarer i øst når manden spørger i vest

Han spørger på et 2,1 anlæg, da det formentlig er det han ønsker og for svar på at det er ringe og umuligt kan være godt, skal bruge mange flere tusinde for noget der er nogenlunde osv.

Tror lidt det kommer af, at der blev spurgt til et 2.1 surround anlæg - og det findes altså efter min bedste overbevisning ikke.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2008 kl. 17:14

At kalde det 2.1 Surround er jo direkte forkert, da det jo IKKE er Surround, men kun Stereo med en seperat SW. Der er intet som helst Surround over det, og vil aldrig være det.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 12:26

Jeg har selv 5.1, så ved godt det ikke er surround, var også bare mere nysgerrighed.

Men så lad os da kalde et et Home Cinema System, så er alle vist klar over hvad det er :-)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu