recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 fjernbetjeninger.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2 fjernbetjeninger.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cljeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cljeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 2 fjernbetjeninger.
    Sendt: 17-December-2016 kl. 14:31
Hej,

Jeg har netop anskaffet en

Panasonic DMR-BTC950EG,

som har fået opstilling i samme rack, hvor jeg i forvejen har en Panasonic recorder med 2 tunere placeret.

Desværre er det ikke lykkedes for mig at få de 2 fjernbetjeninger mærket til kun at betjene deres egen enhed.

Gode råd venligst,

Carsten


Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2016 kl. 15:18

Panasonic og har på deres Remotes mulighed for at bruge 3 forskellige frekvenser, se i manualen til enhederne hvordan der på den ene skiftes til en anden.
Når det er gjort, kan enhederne betjenes med hver sin Remote.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
cljeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cljeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 14:08
Hej, - tak for hurtig besvarelse - det ser ud til at være lykkedes. Dog lidt pudsigt, at den ikke "ønskede" maskine kort åbner sit display for at fortælle, hvilken kode den vil have. - Den valgte åbner uden kommentarer, så det er vel faconen.

Bemærkede også, at lyden fra maskinen ligger noget lavere end direkte fra min skærm, (jeg anvender kunne dennes speakers) - Der kan jo vælges forskellige indstillinger til lyd - et råd til, hvilken der rammer bedst?

Mange hilsener,

Carsten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu