|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Panacea73.dk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 00:22 |
Køre pt. Dual-screen, og når man først har gjort det i lang tid, går man aldrig tilbage.
Sagen er den, at jeg er på udkig efter 2stk. 24"-27" skærme til PC brug. De skal være uden højtalere, webcam og TV - De skal have en HØJ opløsning, HDMI og hvad der ellers er in for tiden. Hvad bør man vælge :?: |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
På flatpanels.dk har de en liste over PC-skærme, de anbefaler: Opløsningen på en 24"-27" vil altid være 1920x1200 eller 1920x1080. Det er standarden. Eizo laver gode skærme, men de er rettet mod grafikere, og koster en del. Hvis du ikke laver grafik, og evt. har været vandt til TN baserede paneler indtil nu, så er Eizo måske ikke lige dét du bør rende ud og købe... |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
Det er rigtigt at Eizo ColorEdge er til grafisk brug og dyre, men Eizo FlexScan er ikke så dyre. Jeg er færdig med at bruge dårligere skærme end Eizo.
Hvis HDMI er et krav, er der kun én Eizo, og den koster 7.515 kr.: http://www.eizo.dk/eizo/smpage.fwx?smlanguage=DAN&page=1 89&PRODUCT=2675 Ellers er der 24" Flexscan fra 3.600 kr. og 27" fra 10.329 kr. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Panacea73.dk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Tak, men arbejder ikke med grafik.
Må se på linket til Flatpanels |
|
![]() |
|
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
Husk at sikre dig at de er fabrikeret nogenlunde samtidig. Jeg har to skærme som er fuldstændig ens når de er slukket, men tændte ved siden af hinanden kan jeg se forskel. Det viste sig at de var lavet på hver deres fabrik, med ½ års mellemrum. |
|
![]() |
|
![]() |
Øvkay. Ja det er sgu vigtigt så!
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg har en 24" ASUS VW-246H skærm, som har de ting du efterspørger. Den kører full-HD opløsning (1920x1080) og bl.a. 3 indgange inkl. HDMI. Den gør et fint stykke arbejde. Den koster ca. 2.000,- http://www.asus.dk/product.aspx?P_ID=zMRyN4KB5o5rSqKr M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |