|
2 år gammel AVR dømt som totalskadet |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Juli-2020 kl. 14:04 |
Skandale! Har lige fået at vide at der ikke længere kan skaffes erstatningsdele til min Pioneer LX-901 Modellen er nok tre år gammel (har haft min to et halvt år) Det er sgu da utroligt
Redigeret af jake51 - 13-Juli-2020 kl. 15:56 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er sgu sur røv. Hvad er der sket med den?
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der kommer ingen lyd, når man tænder den, eller lyden skratter
Så skal man slukke den og tænde den igen, op til flere gange, før den virker normalt Jeg overvejede bare at lade med at slukke den, men den blev meget varm Redigeret af jake51 - 13-Juli-2020 kl. 17:37 |
|
Mikael Simpson |
|
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 575 |
Funktioner
Tak(0)
|
super frustrerende :(
Har du overvejet at prøve at høre et uautoriseret værksted eller en mindre radio mekaniker om de kan gøre noget? |
|
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
3 år og så ingen dele, det er eddermame vildt. Det kan man da kalde køb og smid væk.
Men det river da lidt hårdt i pottemånen, hver 3. år. Esbjerg Electronic er desværre lukket, men Mogens kunne lave alt.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
S2V i Viborg...... Klaus
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Det er Mentech, der har undersøgt den
Det er vist dem, som Alka bruger
|
|
Mikael Simpson |
|
Eeyore
Super bruger Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
Puha, det er surt. For mange år siden måtte jeg vente over 8 måneder på reservedel til en Pioneer VSA-E06. Ved du hvilken komponent der er tale om? Det må næsten være en custom processor, siden den allerede ikke kan skaffes.
Redigeret af Eeyore - 14-Juli-2020 kl. 09:09 |
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
SHIT!! det er dårlig reklame for Pioneer. Så skal Alka jo bare give dig et KONGE beløb for dyret. Men det gør de sikkert ikke. Kender ikke Mentech men er de Pioneer værksted? Du kunne få den udleveret og indlevere et sted som Pioneer henviser til...?
|
|
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du ikke udvidet garanti på den eller en elektronikforsikring i din husstand?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nok mere et spørgsmål om værkstedet ikke har adgang til reservedelene!
Klaus
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så må man lægge sine penge andre steder end Pioneer. Producenterne burde tvinges til at levere reservedele i mindst 10år.
Min efterhånden 18 år gamle Denon spiller stadig upåklageligt. Med 110 watt lyder den fremragende i stereo. Hdmi og atmos lever jeg sagtens uden. Håber den holder mange år endnu.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |