recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 skærme på EN9800GTX plus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket2 skærme på EN9800GTX plus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rslarsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: 2 skærme på EN9800GTX plus
    Sendt: 05-Januar-2009 kl. 07:04

Hello

Jeg har et EN9800GTX plus grafikkort i pc'er. Der er 2 DVI udgange på kortet, som jeg gerne vil bruge til 2 skærme. Et til PC skærm og et til et Sony KDL-40W3000 (DVI -> HDMI)

Kan godt få vist selve skrivebordet på Sony TV men ikke med ikoner. Har installeret nyeste drivere (64bit vista) har også forsøgt med forskellige opløsninger, men nej.

Ligeledes hvis man går ind i Nvidia kontrolpanel skulle man kunne trække primær skærm over på skærm 2, for at klone, men det kan jeg heller ikke.

Er det en fejl 40 eller hva? Har snart ikke mere hår på hovedet over det her, så hjælp ville være rigtig dejligt.

Mvh René og tak på forhånd

Til top
rslarsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Marts-2008
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 07:29
Jeg har selv fundet en løsning.
Til top
Henning B Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Oktober-2007
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 08:05

Hejsa.

Bare som en hjælp til andre,så husk lige at skrive hvad løsningen på problemet var.

Benq W1060.Epson EH-TW7000 .Samsung BD-H8900. ONKYO TX-NR696. Harbo Sat 10, 5.2.1 Atmos og Klipsch R-112SW Sub. 110 tommer Hvid væg .
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu