recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 spørgsmål ang. 50"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket2 spørgsmål ang. 50"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Emne: 2 spørgsmål ang. 50"
    Sendt: 15-September-2010 kl. 10:48
Er der et Samsung eller LG tv (Plasma) der er på niveau med G20 til samme (eller billigere) pris?

Jeg sidder ca. 4 meter fra skærmen... Er det overkill at tage en 50 G20, skal jeg i stedet nøjes med X20 - altså får jeg noget ud af Full HD?


Redigeret af Strange - 15-September-2010 kl. 10:48
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2010 kl. 11:00
det er ikke kun et spørgsmål om fuld HD   men mere om billed kvalitet og hvad du ønsker at betale for det sidste.

Fra 4 meters afstand på 50'' kan man ikke se forskel på HD og fuld HD

G20 er nok noget af det bedste i den plasma prisklasse når der snakkes billedkvalitet.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2010 kl. 11:00
Undskyld, men hvor mange nye tråde skal du oprette?

Med hensyn til dit spørgsmål, kan jeg kun sige, at Full-HD nok ikke vil have nogen afgørende betydning, men der er andre faktorer som stadigvæk gør, at et G20 er væsentligt bedre. På HD indhold er der efter min mening en markant forskel.

Jeg var aldrig helt tilfreds med X10, snarere tværtimod og det kan X20 heller ikke lave om på, selvom begge tv er ganske udmærket skærme. Men der er mange penge at spare, så hvis du føler, at dit behov er på et jævnt niveau, jamen så snup et X20. Selv med et G20 føler jeg, at der lige mangler det sidste, men det er jo så også forskelligt fra person til person.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu