recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 sprog i toon ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket2 sprog i toon ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 00:11

Forstår mig ret.

At du afhjælper et problem ved at balancer lyden til den ene kanal i dit tv. Det løser ikke problemet med MCE, at det sender (ganske korrekt) lyden ud fra begge stereokanaler. Bemærk, jeg taler om en løsning.

Hvad skal folk der sender lyden til deres stereo anlæg gøre. Skal de hive ledningerne ud af den ene højtaler, når de ser Cartoon? (bare for at komme med et lign. men dog grotesk eksempel).

Du opfatter det kun som en løsning, fordi du bruger de indbygget højtalere i dit tv. Deri er afstanden mellem højtalerne så små, så det er begrænset hvor meget "den skæve lyd" vil generer.

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 00:26

Det sjove her er at jeg har haft fuldsændig samme problem med DVBVIEWER. Der var kanaler hvor der var flere sprog samtidigt og der var kanaler hvor lyden var "BanjoMus"

Nu har jeg reisntalleret og problemerne (ihvertfald med lyden er væk)

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2007 kl. 18:40

Det er naturligvis også muligt, på nogen TVer at vælge A/B lydkanal på TVet.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jesperc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2007 kl. 00:27
Nu har jeg DVBviewer, og lider af samme problem. Men synes ikke jeg kan finde en måde at slå den ene lydkanal fra?
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2007 kl. 01:15

Har i prøvet DVBViewer 3.9.1?

Jeg har, meget grundigt, læst alle de ting den version har rettet, men der var ikke en eneste der var relevant for mig. Installerede den alligevel og VUPTI flere af de problemer jeg havde før var væk!

Så de er ikke flinke til at beskrive alle fejlrettelser!

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2007 kl. 14:04

Det er lidt problemet med DVBviewer. Dokumenationen er i det hele taget ikke god, og support/hjælpen på forumet kunne helt klart også være betydelig bedre.

Kan man derimod tysk, så ser tingene noget anderledes ud.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu