|
2 sæt højtalere til receiver |
Besvar |
Forfatter | |
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-December-2013 kl. 21:55 |
Jeg har en pioneer vsx-528 som pt ikke bruges til sourround , og der er heller ikke planer om det i den nære fremtid. Pt er der tilsluttet et sæt B&w dm685 som jeg er meget tilfreds med.
Nu vil jeg gerne tilslutte et sæt minipods som skal spille i soveværelset, men jeg er i tvivl om hvordan jeg gør det. Kan jeg sætte dem til samme udgang som minipods? Kan jeg tilslutte dem til udgangene til baghøjtalerene og få stereo ud af det? Er der andre muligheder? Jeg ønsker ikke at skifte receiver. Den har ikke zone 2 funktion, men jeg ønsker også bare at alle højtalere skal kunne spille det samme. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke at den som andre Recivere har en Dual Stereo/All Channel Stereo indstilling. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sæt den op til bi-amping, kig i brugsanvisningen.
Klaus |
|
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fundet en funktion der hedder ext. Stereo og vidst nok skulle kunne gøre det. Jeg tester det når jeg har fået de andre højtalere op. Tak for hjælpen indtil videre
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |